Se full versjon : Salgsannonsene
Hadde faktisk vært evig digg å sluppet å få opp alle salgsannonsene når man ser etter nye innlegg... (dvs om det kunne vært ett eget hurtigsøk for akkurat det så hadde det vært konge).
Der er ballbreak 10 ganger bedre med eget brukmarked, så slipper man å bry seg med nettopp det når man ikke er interessert kjøp/ salg, til tider er jo 9 av 10 tråder nettopp kjøp/ salg og det er ... zzzzZZZZzzZZzzzZZZz
Må si meg enig der med deg. det er gørrrrrrr kjedelig
Jack Sparrow
01.02.2005, 21:51
Hadde faktisk vært evig digg å sluppet å få opp alle salgsannonsene når man ser etter nye innlegg... (dvs om det kunne vært ett eget hurtigsøk for akkurat det så hadde det vært konge).
Der er ballbreak 10 ganger bedre med eget brukmarked, så slipper man å bry seg med nettopp det når man ikke er interessert kjøp/ salg, til tider er jo 9 av 10 tråder nettopp kjøp/ salg og det er ... zzzzZZZZzzZZzzzZZZz
Enig, man blir litt lei av kjøp og salg.
Jan_Furious
02.02.2005, 14:31
Finns vel allerede, hva med den kolonna nede til høyre på hovedsida kalt "Siste innlegg". Sjelden det er flere nye der enn lista er lang, eller det kommer ann på hvor ofte du sjekker.
Men liker "Nye innlegg" linken sånn som den er jeg, ikke endr den, lag heller en ny en i tillegg da...
Finns vel allerede, hva med den kolonna nede til høyre på hovedsida kalt "Siste innlegg". Sjelden det er flere nye der enn lista er lang, eller det kommer ann på hvor ofte du sjekker.
Men liker "Nye innlegg" linken sånn som den er jeg, ikke endr den, lag heller en ny en i tillegg da...
Huh?
Jeg ber jo om en ny en i tillegg om du leser hva jeg skriver.
Nye Innlegg på forsiden av portalen viser også alle salgsannonser..
Edit:
Ahhh den lista, upraktisk, sjekker inn 1-2 ganger i døgnet stort sett, men med den lista blir det uansett til at man "må" sjekke om det kanskje er noen utenfor der man ikke har lest....
Jan_Furious
02.02.2005, 15:00
joa, leser hva du skriver. Ville bare understreke at det er noen som liker den slik den er, slik at de ikke skulle tro at alle ikke ville se salgsannonsene, for da kunne de jo liksågodt ha endra den som å lage enn ny....
vBulletin, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.