PDA

Se full versjon : Midtnorsk Paintballserie 2005

Ståle
25.05.2005, 12:09
Da var vi igang igjen. Midtnorsk paintballserie skal avholdes, og denne gangen blir det over 3 (4?) deler.

Første del holdes på Fræna, og går av stabelen den 16. juli.

Andre del holdes i trondheim, hvor topplaget Enigma står som arrangør. Dato for denne turneringen er 6-7 august.

Etter to fete turneringer er det viktig å *avslutte med stil, dermed skal vi (Paintball Ytre Namdal/Die Bengel) holde siste del i Midtnorsken.

Påmelding:
Nybegynner: 1000,-
Åpen: 1500,-

Premier:
Som i fjor legges ikke stor vekt på dette, viktigere med rimelig påmelding. Opp til 30% av påmeldingsavgifta går til premier, dette oppnås ved 20 påmeldte lag (hvert lag teller 1,5%). I tillegg vil 50% av avgifta butikkene betaler for å stille med stands gå uavkorta til premier.

Les mer på Midtnorsk-forumet (http://forum.midtnorskpaintball.no/viewtopic.php?t=456)

*Edit: Blir nok Verdal`n som får æren av å avslutte herligheten. Nærmere dato kommer. :yawnb:

Zigrath
25.05.2005, 22:54
Det blir altså 4 deler, Verdal Paintballklubb kjører siste del 2 eller 3 uker etter Rørvik. Har ikke spikra datoen enda, men det blir snart.

froste
25.05.2005, 23:16
Hm Ståle, denne er annonsert under turneringer av meg i går, og siste del blir på Verdal ikke på Rørvik (du må prate med "sjefen" din som har migrert til Stavanger før du poster vet du ;))

Ståle
25.05.2005, 23:54
Hm Ståle, denne er annonsert under turneringer av meg i går, og siste del blir på Verdal ikke på Rørvik (du må prate med "sjefen" din som har migrert til Stavanger før du poster vet du ;))

Gikk kun ut ifra hva som står på midtnorsk-forumet jeg. Der står det ingen verdens ting om del 4, foruten antydninger. Uansett, postet denne under "Aktuelt" slik at den kommer på hovedsiden.

Beklager.. :stupidfac

froste
26.05.2005, 00:50
Joda, vil bare ikke annonsere noe før jeg får ett 100% ja fra arrangør, samt en spikra dato.

Så da er det sagt ;)