Se full versjon : Ny Reball hall
Da var norges nyeste og største Reballhall en realitet.
1000m² dekket med kunstgress og en spilter ny supair bane.
Publikum kan stå trygt plassert bak glass å følge med på kampen.
Åpen dag hver søndag fra 1500-2000
For mer info se http://www.valhallweb.no/
http://www.valhallweb.no/bane1.jpg
nice! Gratulerer! :D Langt ere ifra oslo tel moelv?
*K!ll3rdog*
30.08.2005, 13:19
Gratulerer med en fantastisk fet bane, skulle ønske vi hadde en slik i vårt nærområde!!!
Nå er det vel ikke lenge til at dere begynner å spy ut elitelag fra Moelv!
Undertaker
30.08.2005, 14:57
Drømmen min e å være i nærheten av et slikt hall!
Ruben - Malera
30.08.2005, 18:42
Niiiiiiiiiice!! :D
/ruben
Shagrath
30.08.2005, 19:14
Gleder meg som en unge til å spille der ja :)
Samme her... Gleder meg! Kommer ikke på søndag pga. Slagen Open men kommer i allefall neste Søndag!
drit kult=) hvor ligger denne hallen? Har driiiit lyst til å ta en tur dit! det er vel ikke noe spess aldersgrenser på søndager vel? og må man kjøpe reballenselv? og ogsen er det med medbrakt utstyr der?
drit kult=) hvor ligger denne hallen? Har driiiit lyst til å ta en tur dit! det er vel ikke noe spess aldersgrenser på søndager vel? og må man kjøpe reballenselv? og ogsen er det med medbrakt utstyr der?
Ligger i Moelv. Litt nord for hamar. Vi har selvfølgelig reballen, og vi har både utstyr til utleie og du kan ta med eget.
ossen dekke er det på banen? sånn sånn grønt teppe eller skikkelig kunstgress som det er på de fleste fotballbaner(ca 3cm)?
er kunstgress som er beregnet på innebandy. Det vil si litt kortere enn fortballbane vil tippe stråene er på ca 1 cm
hvordan vil dagen være for reball bortsett fra de åpne dagene på søndager?
Hallen er åpen hver dag. Bare ta en telefon først så skal du få spille. 952 15000
hva er prisen på dagskort i hallen?
Anne-Grethe
28.09.2005, 22:44
sjæft me sånn hall da :drool:.. skulla hadd oss ein sånn her oppi trøndelagen å du gitt..
vBulletin, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.