Se full versjon : Androwski, bilder av Impulsen???
Kom igjen da, det må da være mulig å få opp noen bilder vel...
Andrè@FROST
06.08.2001, 03:06
jobbe me det, vente nokka nye dela snart fra Wermmods.com
Androwski
vente nokka nye dela snart fra Wermmods.com
Du og ja? Hvilke da? Angel-frame og Wermstick?
Andrè@FROST
06.08.2001, 03:33
Jobber me saken, venter på noen deler fra wermmods.com no:headbang:
Androwski
Andrè@FROST
06.08.2001, 03:35
Hei dette blei litt rart, men men. wermstick trigger og delerinbolt,pluss noen andre småting...
Androwski
Jeg har nettopp bestilt Angel-frame, delrin v2-bolt, stud-kit og blå sticky grips...
Er jævla spent på åssen Angelframen vil oppføre seg... :D
BTW, Werm var mer enn villig til å sende pakken som gave-sending, slik at en slipper unna med litt moms/toll. Bare pass på å få han til å merke pakken med en verdi under 500,-
Andrè@FROST
07.08.2001, 02:51
Har bestillt hos werm 2 ganga, begge pakkene kosta over $40, men han skreiv $20 på pakkan, så da slapp æ moms og toll.
Btw det er pakker me verdi under 200 kr som slipper moms, har sjekka me tolla sjøl.men de e andre smutthull,f,eks reparert gods
Androwski
Btw det er pakker me verdi under 200 kr som slipper moms
Faen da. Jeg sa egentlig 20 dollar til Werm, men så var jeg innom posten her en dag, og da sa de at det var 500 som var beløpet...
Jaja, får kontakte the Werm igjen da, og si 20dollar :thumbsup:
Andrè@FROST
07.08.2001, 09:08
min feil, du har rett. det er 500 kr for gavesendinger, og 200 kr for postordre pakker...
måtte sjekke det opp
http://www.toll.no/veileder/
Androwski:hammer:
Ja, nå har jeg nå gitt beskjed til Werm'en om 20 dollar (igjen). Vet ikke om det virker litt FOR billig/mistenkelig. Hva mener du, skal jeg si 500 kroner til ham igjen, eller skal jeg bare la det stå på 20dollar???
Andrè@FROST
08.08.2001, 01:07
vesst han sende me butikkens konvolutt/returadresse så blir det postordre= 200kr. det kan være litt vanskeli å overbevise tollvesnet at det e en gave tel dæ fra en butikk. så om han bruke hjemadresse som avsender skal de vel gå som gave, sku æ tru...
Har alltid fått pakkene fra werm innen 1 uke.
Kan de sendes i flere pakker? Risken er jo at noe blir borte i posten, men det skjer vel skjeldent, me mindre man bruker UPS
Androwski
Ja, jeg holder på ca 20 dollar da. Da blir det både under 200kroner, samtidig som han pakker det inn som gavesending...
werm=service
Han var tom for Angelframes da jeg bestilte, men likevel fant han en som han hadde lagt vekk og sendte denne til meg.
Han sa at denne hadde en Wermstick-trigger på. Jeg sa jeg ville ha 2x triggeren, i tillegg til stick'en. Hvor mye ble det? Joda; 20 dollar, istf. $45 som er standard pris...
Skal neimen ikke forundre meg om han demonterte den fra en av sine egne Shockere, og at det var derfor det allerede satt en stick-trigger på...
Jeg har pratet en hel del med ham på paintballcity, og kjenner ham vel ganske godt, men han har verdens beste service.'
En gang en shockerowner skulle på turnering, fant han ut to dager tidligere at den var kaputt. Ringte Werm for å få fixa shockern. Den ble sendt med ekspress-post, og skulle komme tilbake i tide.
Det var visst noe litt alvorlig som var galt, så han fikk ikke fiksa det med en eneste gang. Derfor sendte han SIN EGEN IMPULSE til shockerowneren, slik at han hadde noe å bruke i turneringa.
Ekstraservice? Det er Werm det... :p:
Andrè@FROST
15.10.2001, 18:44
endeli har æ bilde, joho!
jobbe me LP-mod tel soloiden no, vente på noen dela fra FOM @ http://www.e-paintballoutlet.com/ blant anna en 10" front tel Freaken
Androwski
Rock-regulator ja, så en annen fyr på pbc som hadde fixet det for noen måneder siden... Funker det? Hvor lavt kan du kjøre den?
Andrè@FROST
16.10.2001, 10:40
vet ikke helt enda, må finne en lp-gauge som passer bak, skal høre med Phil på Smartparts E snart...
Androwski
vBulletin, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.