PDA

Se full versjon : Takk til "Vigelandsklanen" og Terje

West
10.12.2006, 21:49
Tusen takk til "Vigelandsklanen" og Terje for super trening i dag.

Utrolig gøy at vi fortsatt kan få spille utendørs på bra banen så sent på året.

Sjelden vi har fått være med å trene med en gjeng som er så gira som oss på å spille mye-mye. Vanligvis føler jeg vi alltid står på banen å vente på andre (som har røykepauser etc ;) ), men hos dere er det alltid bare å fylle opp og ut på banen igjen. Slik liker jeg/vi!
Og jammen begynner dere å få fart på sakene også. Tipper det blir endel lag som skal få slite med dere neste år :D Keep ut the good work!

Beklager at jeg kaller dere "Vigelandsklanen", men jeg har dessverre ikke fått med meg hva klubben/laget kaller seg.

Hilsen West og John fra PureEvil.

paintballsport
10.12.2006, 22:41
Vi har også satt pris på de treningene vi har hatt med PureEvil på Vigeland de siste søndagene. Det er rett og slett en slik glød over treningene at man går avgårde med en go'følese og bare ser frem til neste gang. Flere helger kommer :xyxthumbs

Gressmatta har vært bra, været greit, temperaturen helt ok, stemningen høy, rett og slett genialt....

Maniacs

mr.scoopex
11.12.2006, 13:07
Ja takk for treningen til dere og! :xyxthumbs bra og spille med seriøse spillere :)
Er man først og spiller så må man jo få spilt mest muligt :)
Er litt spessielt og spille utendørs på grønt og fint gress i midten av desember ja, håper været holder seg så kanskje det kan bli mere spilling i år :)

ps: Som terje sier så er navnet Maniacs :cool: