Se full versjon : Hvem bruker SUSP?
Liten undersøkelse; hvem bruker susp (dvs ballebeskytter) når de spiller?
susp er for pysersatan neida, jeg kan skjønne hvorfor noen bruker det. men jeg gjør det ikke:rolleyes:
jeg så på zap masters en som blei treffi midt i kardangen....
han spilte for beagles. han lå og vrei seg midt i spillet, og det er hardbarka folk:D
blei selv treffi i godsakene under den turneringa, blei mugga fikk sikkert 7 skudd over heile meg (HEILE meg:guhu: )
men det gjorde ikke så vondt la ikke merke til malinga der før lenge etterpå på grunn av at jeg hadde så vondt over altpå kroppen.
sitter fortsatt med en sprekt blodåre i fingeren etter den mugginga, trur jeg kjøper helfingerhansker før jeg kjøper susp:mickey:
Jeg syntes at susp er ubehagelig. Brukte det i forsvaret under nærkamp trening og hvis suspen skal være kraftig nok til å funke blir den ubehagelig.
Men hvis noen vet om en lur liten behagelig susp kan jeg kanskje skifte mening.
Har blitt skutt mye rett ved nøttene og før eller siden er det en som treffer.
...æ har ikkje gidda å kjøpt enda! noe som æ sku jort førr længe sia... har blitt skutt 2 gang i skrittet! en i hver!!!!!!!:(
Dr.Zoidberg
19.09.2001, 19:26
Jeg har ikke råd:eek: :eek: :eek:
Andrè@FROST
21.11.2001, 09:54
Har nettopp kjøpt Dye sin slider shorts med extra beskyttelse, håper at det blir lenge til den blir testa:D
Fant ut at det e greit me beskyttelse, se denne: http://www.users.qwest.net/~jmsdeleon/OUCH!.html
Andrè@FROST
21.11.2001, 09:58
http://www.users.qwest.net/~jmsdeleon/OUCH!.html
det blei rett:rolleyes:
AUAUAUAUAUAUAUAUAUAUAUAUAUAUAU!!!!!!!!!!!!!!
:cry:
Jeg skal aldri spille uten susp mer!!
SOM du skjønner, Trond, så har jeg sett det bildet før... :eek:
Dr.Zoidberg
21.11.2001, 16:23
OKI.... JEG KJØPER MEG SUSP SÅ FORT SOM MULIG... Tror jeg ønsker meg en til juL!!!!! AU!!!!!!!!!!!!
Det er slikt som får voksne menn til å grine (det og om man står på polet med en splitter ny vodka, og så singler den i bakken :cry: )
:D :cry:
jeg veit ikke helt hva jeg skal gjøre.
mixed feelings:nut:
men dette havner definitivt på + siden over hvorfor jeg skal ha susp.
NightFlare
25.12.2001, 18:35
Jeg tror jeg skal begynne med susp igjen...
Jeg har brukt men jeg spellte keeper i fotball men det var så jævli ubehagelig...mn...hmmm...ja, er g-sport åpent ennå???
Skal dere kjøpe en susp som er behaglig, og beskytter "nøttene" bra, så kjøp en susp som er beregnet for hockey.
Jeg spiller med en hockey susp, og jeg syntes det ikke er ubehaglig..(har spilt hockey i 13 år, så det er en vane å bruke susp..)
Etter min mening er litt ubehag i starten (for enkelte) bedre enn mye ubehag hvis du er uheldig...
Dr.Zoidberg
03.01.2002, 14:44
Hvor får man kjøpt susp...
Originally posted by langSOMeiSTANG
Hvor får man kjøpt susp...
Susp får du kjøpt i de fleste Sportsbutikker...
(Har dem ikke, så kan dem sikkert bestille..)
Dr.Zoidberg
04.01.2002, 11:07
Ikke her i Odda:hammer:
Roadkill
04.01.2002, 12:44
Susp er ubehagelig, skjærer inn i lårene.
Men jeg er enig i at dersom "uhellet" skulle være inne, så hadde det vært greit
Originally posted by Roadkill
Susp er ubehagelig, skjærer inn i lårene.
Det gjør definitivt ikke min. Den er godt polstret og har ingen skarpe kanter... Bare pass på å kjøp riktig størrelse...
Du kan låne min gode gamle susp, langsom..., på en betingelse hehe. Du må bruke den konstant uten å dusje til neste gang du får ei dame til å gi deg en BJ, gratis.:D
Angel_LCD
07.01.2002, 13:38
Etter ett nesten treff i ballene tror jeg de fleste investerer i en susp:)
Bernt-Inge
www.teampaintfiction.com
:thumbsup:
Hvordan er det for jenter/damer å bli skutt på puppene? Har hørt det er jæ..ig vondt å bli slått der, kanskje ikke like JÆ..IG som ballene, for det er jo et nerve samligspunkt (sjekke sted:rolleyes: )
Originally posted by Chess
Det er vel individuelt hva jenter synes...noen synes det er forferdelig vondt, men personlig synes jeg ikke det er verre å bli truffet der enn andre steder.
Nei men når du vet hvordan du er, og om alle pisker o.l så skjønner man hvorfor du spiller paintball.:mickey: satan
Er beskyttelsen i Slide-shortsene noe tess, eller må man ha ordentlig susp for at det skal nytte?
Jeg har brukt en standard sport-susp til nå, men den er ikke videre behagelig å gå med egentlig.
Jeg bruker en jt slide shorts.
den beskytter godt.
Har prøvd sån vanlig susp... å det er no jævla dritt
Jeg anbefaler og kjøpe en slide shorts !
Etter to treff rett i ballene så invisterer jeg i susp nå og :cry:
vBulletin, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.