Se full versjon : Sett i lys av siste tidens hendelser: Poll
Trigger #0
19.04.2009, 13:20
Burde jeg fratre min stilling som moderator på Splat.No?
Mener du at jeg burde, trykk ja.
Mener du at jeg burde bli, trykk nei.
Demokrati satt i system.
-Ståle
tullepoll..
Det er vel ingen som har anntydet dette som eit ønske..?
Noen er litt misfornøyd med fremgangen av midlertidig stenging av tråd og det at det ble aksjon av moderator før noe faktisk hadde brøte regler, og at alt berre skal forsvares i hode og ræva uten å til til seg kritikk.
Synes moderatorene gjør en god jobb :)
Trigger #0
19.04.2009, 13:55
tullepoll..
Det er vel ingen som har anntydet dette som eit ønske..?
Noen er litt misfornøyd med fremgangen av midlertidig stenging av tråd og det at det ble aksjon av moderator før noe faktisk hadde brøte regler, og at alt berre skal forsvares i hode og ræva uten å til til seg kritikk.
Jeg personlig vil fortsatt ha det avklart, siden antall timer jeg er på her ikke er ubetydelig, om jeg ender opp med en poll med 100% så vil ha meg her, så er jo ikke det noe annet enn hyggelig, og om det blir rake motsetningen, så blir det jo bare mer fritid på meg. Poenget er at her har alle en mulighet til å si hva de mener, demokratisk og enkelt. Og nei, dette er ikke noe som jeg har snakket med de andre modsa om.
Tullball,er vell ikke noen som har insinuert at du skal trekke inn årene.
sett opp en liste med alle moderatorene og gi de 2-3 med minste stemmer fyken.
det ville vært demokrati i praksis.
da skal jeg jeg stemme
painter_boy
19.04.2009, 17:48
synes du gjør en god jobb jeg. er aktiv osv
Pettersen #12
19.04.2009, 18:40
Jeg synes du gjør en god jobb. :)
Jan Xtreme
19.04.2009, 19:52
Seriøst!
Stusjelig #55
20.04.2009, 21:16
Trigger er vel den som har mest mellom ørene inne på detta forumet :)
Min mening btw
Hvis Trigger #0 går, så går jeg også!
Skjelven
09.06.2009, 20:09
Har ikke fått med meg denne pollen, men kan ikke alle moderatorer starte en slik da?:)
Hangaround
09.06.2009, 21:44
Har ikke fått med meg denne pollen, men kan ikke alle moderatorer starte en slik da?:)
Haha, og hvorfor skulle de det?
Alt styret rundt modsa var bare fordi folk er litt for glad i å syte og har rimelige lave tøyler når det kommer til krangling på nettet.
Kjetil Kjønli
09.06.2009, 22:16
Det eneste du trenger trigger, er en flaske jeltsin vodka :D
Men sånn generellt er det steike kjedelig på splatten for tia, så hadde vært genialt med litt rabalder :hihi:
Trigger #0
09.06.2009, 22:23
Men sånn generellt er det steike kjedelig på splatten for tia, så hadde vært genialt med litt rabalder :hihi:
Holder meg til Bacardi jeg, trodde da jeg fikk snøvla ut såpass ;) haha, Hokksund anyone?
Rekker ikke bli rabalder, da alle blir moderert før de får sagt noe! :hihi:
Trigger #0
09.06.2009, 22:51
Du slettet posten min Tex,derfor har jeg bestemt at det er deg det er bilde av et par poster opp.om du ikke ligner helt fyskisk så har dere andre likheter.
Du moderer bare for og moderer,du kan ta §6,§7 osv og tørke deg et vist sted.
Takket være deg så er splat blitt en kirkegård,stille kjedelig og uten liv.
Så da kan du sette deg godt ned i stolen din og si oppdrag utført
Bra Tex.....bra
Siden du er så kul Tex så får du slette Ståle og Kjetil sine innlegg også.de bryter jo med din §6 i bibelen din
Basse, du veit da at jeg aldri sier noe seriøst i det hele tatt..
Bare prøv å hold dere i nærheten av topic videre, kapiche?
Asså, om du gir deg som moderator her så blir du jo fulltids alkoholiker og ender opp med å selge både pc, paintball utstyr og kamera for å få penger til alkohol. Dessuten er du saklig og så vidt jeg har fått med meg fornuftig i inleggene/modereringen din. Hold deg til moderator du stålegutten :hihi:
Demokrati er utrolig urettferdig, det gir 51 % av brukerne sjangsen til å frata 49 % av brukerne meningene deres. :)
Daniel Xtreme
20.01.2010, 14:51
Veldig bra at du røsker liv i denne tråden.
Demokrati er utrolig urettferdig, det gir 51 % av brukerne sjangsen til å frata 49 % av brukerne meningene deres. :)
Helt enig, diktatur er det mest rettferdige! :rolleyes:
Du tror vel ikke vi har demokrati på ordentlig her?
Skal fanden meg bytte nicket mitt til hugo chavez.
Men på den seriøse siden, så tror jeg denne diskusjonen er over for lengst.
Kan ikkje vi alle sammen berre le litt av dette da, eller er virkelig hele gjengen (selfølgleg bortsett fra meg) så tett i pappen at dere ikkje ser den åpenbare ironien i innlegget.. :rolleyes:
Eller holder hele gjengen på med en form for ironisk humor på svært høyt nivå her..?
tror, eller håper at det er mest på kanten humor :P
Tror vi kan konkludere med at denne saken er lukket.
Tråd stengt..
vBulletin, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.