Se full versjon : Unger og dyre markører
MajikDaMenace
04.01.2002, 19:05
Du vatle..
Så på internettsiden til klubben din og..
Kossn i helvette får en 14 år gammel unge en Bob Long Intimidator???:mad:
Æ vil ha en intimidatoorr!!:cry:
S2D
Shaggy2dope
Den er min, men kan bli din for 10000.-(har kjøpt ny markør nå(Angel LCD 2001))
Den ligger under kjøp og salg her på forumet. :thumbsup: :hammer: :headbang:
MajikDaMenace
05.01.2002, 13:30
Uhuu.. :cool:
Åh.. har ikke penger men d hadde vært fint:)
Uansett.. ironien e at æ åsså skyt m gevær.. baneskyting og har no (dessverre) eller for lenge sia da.. satt pengan av (m press fra foreldran mine) til et gevær! ..til 14000..
Men no SKAL æ få mæ jobb å tjene MASSE penga! Så d så!
Å DA vanke d en elektromarkør for første gang på bardufoss! Hah!
S2D
Skal du kjøpe Sauer nå da?
Jeg solgte nettopp min... :(
- har flyttet "off-topic" innleggene deres til en ny tråd.
Det kan være irriterende for mange at man plutselig skifter tema midt i en diskusjon. Husk at mange mottar e-mail når det er nye innlegg i diskusjoner de deltar i, irriterende når det bare var tull.
Hvordan man i det heletatt klarte å gå fra "psycobtch" sitt energi utbrudd om folk som slenger dritt.
-til-
Hjemmesia til SON og unger med dyre markører, skjønner jeg ikke - men prøv for fremtiden å enten holde deg til tema, eller lage en ny tråd.
takk, :)
Det heter Markør !! ikke gevær !!
Gevær er krig ikke paintball
Markør er paintball ikke krig ...
Er det bare meg , eller er noen enig med meg ?
MajikDaMenace
06.01.2002, 20:49
*Skal Holde mæ til tema.. rett etter dette!:*
Ja, skal kjøpe sauer..
S2D
Roadkill
06.01.2002, 22:05
Rhino; Såklart heter det markør...
Derfor bruker alle VI PROFFENE dette vakre ordet... =)
Roadkill
07.01.2002, 08:58
Hei!
Hvis jeg har lyst til å kalle deg Rhino, ettersom DU var med i Nissene på loven, så gjør jeg vel det!
neida, tuller, RINO
Dette er veldig mange som sier markør eller børsa.
DJ
NightFlare
09.01.2002, 19:30
Jeg er enig at det heter Markør og Ball...
Jeg var en gang på en utleie dag å så på, da var det seff noen amatører som måtte kommer med detta: Herregud, her løper de rundt å snakker om markør og ball, det er jo fotballtrening, det heter Gunner og Kuler for F***! :hammer:
Når jeg var totallt newbie trodde jeg det og, men nå er det Markør og Ball for alle penga!!! :headbang:
det der er et evig problem!!!
Er ikke ett problem hvis man overser det ;) De fleste som er seriøse og har litt peil på sporten sier markør, dette er egentlig en fin måte å luke bort de som det egentlig ikke er noen vits i å snakke med... :D
Hva med Kanon? Er det godtatt?
http://www.stopstart.fsnet.co.uk/smilie/2M16.gif
Originally posted by Rino
Det heter Markør !! ikke gevær !!
Det kan være så, men nå snakket nå shaggy om en Sauer 200 STR, og det er et G E V Æ R. Det er en banerifle spesiallaget for det skandinaviske marked... Den er helt lik snikskytter-geværet Sig-Sauer SSG 3000, hvis noen vet hva det er...
Svein-Erik
10.01.2002, 06:08
Dersom det er det du har, en kanon, så burde man selvfølgelig få si det....hehehe
Ellers ville jeg sagt markør og ball dersom vi noen gang skal bli tatt inn i varmen hos forbund, media, foreldre m.m.
Originally posted by gabs
Hva med Kanon? Er det godtatt?
http://www.stopstart.fsnet.co.uk/smilie/2M16.gif
Kall det hva dere vil !!!
Jeg trodde paintball hadde dårlig nok rykte på seg fra før
:thumbsup:
Kjedelig og ikke få oppretta et "norges paintball forbund" fordi det er krig med gunnere og geværer !!
Ja hvis vi kunne fått en repotasje på TV el. så tror jeg det hadde vært bra. :thumbsup:
kremt
Det var dette med off topic da.
Fra unger mer dyre markører til hva vi skal kalle det vi splatter maling med. huff og fy
MajikDaMenace
10.01.2002, 15:43
*kremt*
Sånt skjer.. innse d :hammer:
S2D
Jeg vet det. Jeg har heller ikke noe imot at diskusjonene kan vandre litt ut i det blå, men nå hadde administratoren nettopp gjort oppmerksom på at han ikke ønsket en usaklig diskusjon og allikevel tok det ikke mer enn en posting å skifte emne.
Det var bare litt morsomt.
MajikDaMenace
10.01.2002, 21:35
Hehe..
D e jo litt morsomt at d har komme over 20 innlegg i en sak æ bare kom ut m i frustrasjon..
S2D
Nå har jeg slettet de postene som ikke har noe med denne diskusjonen å gjøre. HUSK også at hvis du poster feil, så kan du slette posten din SELV. Så i fremtiden; rydd opp etter deg! Det er ikke vanskeligere enn å trykke på "Edit"-knappen på den posten din du vil slette og så trykker du "Delete" på neste side... TAKK
Takker så meget Asle!!!
You are the KING:headbang: :headbang: :headbang:
vBulletin, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.