Se full versjon : Buster - Noko å satse på?
vi er eit ungdomslag i Møre og Romsdal som har tenkt å starte ein paintballklubb for ungdommen i bygda og i den samanheng lurte vi på:
Er Buster CL markørane noko å satse på til utleige?
Er det eit godt tilbod?
Erfaringar frå andre med same markør....
PS: Vi får 15% rabatt på kvar markør
mvh Sveinung Årseth ved Bondalen Ungdomslag
----------------------------------------------------------------------------------
Buster CL (henta frå sandefjord paintball)
*
Buster CL
Buster Competition Level (CL) er et meget avansert markør til en god pris. Den er full av standardutstyr som vertikalt feed (trenger ikke elbow), ekspansjonskammer, forkrommet bottom line (meget stilig - det er uvanlig at denne er forkrommet), forkrommet sikteskinne med beaver tail, forkrommet bra løp, 45 grep, skruer for hurtig demontering, dobbelavtrekker, rear cocking etc.
Angel_LCD
13.03.2002, 20:06
Ta kontakt med oss skal vi hjelpe dere. Holder til i Ålesund. Kan ordne noen gode avtaler for dere.
Bernt-Inge
www.teampaintfiction.com
:thumbsup:
Jeg ville anbefalt Tippman!
Den andre markøren ser ut som noe du må mekke fert på!
mvh
Svein-Erik
15.03.2002, 21:19
etter å ha holdt på med utleie i snart 3 år er erfaringene klare:
bruk aldri noe annet enn tippmann 98 dersom du har tenkt å ha det mest mulig problemfritt og tjene penger. det er tilnærmet aldri noe feil med tippmann dersom du behandler disse ordentlig.
vi kjøpte først ca 20 sett Venom 1 fra sniper som skulle være veldig OK...det viste seg raskt at dette var rene sorgen og værre enn det
i dag har vi kun tippmann 98 og har ikke hatt en feil på over ett år.
HA Malera
13.05.2002, 20:03
Hvordan kan du si noe slikt Vatle???
Vi bruker kun Buster på utleie og det er markører som vi har langt mindre problemer med enn tippmann!!! Tenkte bare det er greit å si fra en kar som har erfaring med over 40 stykker av dem... Men men, smak og behag!
Enjoy, Henrik
Jeg har selv en t'98 som jeg aldri har hatt problemer med! Noen i klubben vår med andre markører har hatt problemer i hytt og pine, mens vi tippmann folk har det gått glatt med! :nod:
wegeland
14.05.2002, 13:26
Selv om noen få benytter Buster til utleie, er det absolutt Tippmann som er aller mest populær.
Og hvorfor det? Jo, den fungerer i alle forhold og klarer de fleste brutaliteter (men selvølgelig kan den svikte, den óg). Sats på T98!!!
Svein-Erik
14.05.2002, 14:53
Originally posted by froskemannen
Hvordan kan du si noe slikt Vatle???
Vi bruker kun Buster på utleie og det er markører som vi har langt mindre problemer med enn tippmann!!! Tenkte bare det er greit å si fra en kar som har erfaring med over 40 stykker av dem... Men men, smak og behag!
Enjoy, Henrik
Whatever.........du vet sikkert best :confused:
HA Malera
14.05.2002, 14:56
Ehh, kom litt uheldig ut her... nei, Tippmann er superbra, skulle vel egentlig bare si at en ikke skal være redd for å kjøpe Buster'n... Var trøtt og kranglete under forrige innlegg tror jeg..
Sorry, Henrik
Svein-Erik
14.05.2002, 19:54
Originally posted by froskemannen
Ehh, kom litt uheldig ut her... nei, Tippmann er superbra, skulle vel egentlig bare si at en ikke skal være redd for å kjøpe Buster'n... Var trøtt og kranglete under forrige innlegg tror jeg..
Sorry, Henrik
Sånn skal det låte Henrik....og nå er vi helt enige. Jeg kjenner ikke Buster, og kan godt hende at denne til og med er meget bra. :)
næh så søtt:D de ble venner igjen.
får vi se en liten klem, eller kanskje en bittelitten suss? :P
Svein-Erik
14.05.2002, 21:52
Originally posted by c-note
næh så søtt:D de ble venner igjen.
får vi se en liten klem, eller kanskje en bittelitten suss? :P
:sint: :sint:
oj oj oj du sliter neste gang vi treffes Espen.....hehe
hmm faen da.. stiller opp i 3-4 gensere, en bobledress og rustning på neste turnering:D
men for og holde meg litt til topic, tippmanner tåler stort sett alt.
når de ikke kan brukes lengre, smeltes de sikkert isammen til flunkene nye tankser..
har hørt både og om den 98. markøren.
når den ska pusses må den deles i to?
eg kjøpte 10 ally cat, problem frie...ikkje allt for dyre, lett å pusse,men ikkje den beste pressisjonen.
men.... har hørt masse bra om 98.
min leverandør(intergame) meiner eg bø skifte mine ut med 98.
eg stoler fullt ut på dei!
vBulletin, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.