PDA

Se full versjon : Ukrainske spillere

Steinar Tuft
30.05.2002, 20:27
Hvordan går det med vår ukrainske spiller?

Finnes det noen bilder?

Gabrio???????????? :p:

Andrè@FROST
31.05.2002, 12:21
Gabsern e på telt tur med HV førr tia, vet ikke når han får perm, men vi får sikkert noen bilda snart...

gabs
01.06.2002, 17:57
Her ser dere laget ( og Steinar ja ) rett før første spill (som vi vant)

gabs
01.06.2002, 17:57
Og her ser dere break'et i samme spill..

gabs
01.06.2002, 17:58
Og meg! ( og en dommer som er mest opptatt av baken min :p: )

gabs
01.06.2002, 18:05
Nei fytti katta, det var helt sinnsvakt rått..
Har virkelig fått smaken av 7mans, nå gjelder det å sette laget i hardtrening.

Det var stort bare å få lovt å spille mot Russian Legion som er mine forbilder.

HardCore Imponerte meg også, de feide over oss som om vi ikke var der engang! ( komme til Tromsø å trene? )

Jeg har lært utrolig mye, bl.a at det er mulig å kommunisere selv om man ikke snakker samme språk.. :D

Takk for muligheten Steinar, du tok en mann fra nord som aldri hadde sett en SupAir tidligere, og kastet han rett inn i ovnen... he he..

Svein-Erik
01.06.2002, 20:14
Originally posted by gabs
Og meg! ( og en dommer som er mest opptatt av baken min :p: )

Baken din er jo fin da...gnikke gnikke...det vet jo jeg som bodde på samme rom som deg i Nederland...hehe

Hvor var du forresten siste natten ???

Synes ellers det var veldig morsomt at du tok turen nedover og kjempesporty gjort å stille opp og spille sammen med Bears gjennom hele konkurransen....ellers er det interessant å følge utviklingen til menneskeheten når to folkeslag møtes som ikke har annet felles enn fingerspråket.....

Regner med at du har en del "misunnelige" sjeler i Tromsø nå ??

MajikDaMenace
01.06.2002, 20:18
ikke bare i tromsø..
hmpf..

AlCapone
01.06.2002, 21:58
>>Og her ser dere break'et i samme spill..

? - står dere bak en stor banner ? - forstår ikke helt hva det bildet viser - hva er aluminiums-stilaset til ? - dommere/foto ?

gabs
01.06.2002, 22:02
Originally posted by AlCapone
>>Og her ser dere break'et i samme spill..

? - står dere bak en stor banner ? - forstår ikke helt hva det bildet viser - hva er aluminiums-stilaset til ? - dommere/foto ?

bildet er tatt i samme sekund som GAME ON!, breakpointene der var store bannere ja, vinden hadde tatt de fleste som du ser - så de fleste av dem var bare der i fantasien.

De brukte stilas til å henge opp netting, noen steder var det store "tårn" for å forsterke... Desverre hadde de ikke barduner på dem, så de fungerte mest til å falle på folk. he he. .

gabs
01.06.2002, 22:14
Originally posted by Klippen

Baken din er jo fin da...gnikke gnikke...det vet jo jeg som bodde på samme rom som deg i Nederland...hehe

la oss nå ikke komme inn på det her.. :-o

Hvor var du forresten siste natten ???

ehm.. :-o la oss nå ikke komme inn på det her.. :-o

Det gikk fort, vi var mange og det ble tatt bilder under veis.. mer vil jeg ikke si..

he he.. neida havna på fest jeg, vet ikke hvor, og vil ikke tenke på hvordan vi kom oss dit, men jeg synes å huske at vi drakk et par polakker under bordet..

det begynte med at jeg fikk spørsmålet:

Du kan ente dra hjem og legge deg, eller du kan bli med oss og få en natt du aldri vil huske

Da var det gjort!

Synes ellers det var veldig morsomt at du tok turen nedover og kjempesporty gjort å stille opp og spille sammen med Bears gjennom hele konkurransen....ellers er det interessant å følge utviklingen til menneskeheten når to folkeslag møtes som ikke har annet felles enn fingerspråket.....

Takk, det var utrolig bra å være der, tusen tusen takk for invitasjonen.. Jeg sier aldri nei til å spille, ALDRI he he..

Russerne lærte litt nord Norsk - jeg lærte litt russisk, resten gikk av seg selv.. Provda = tape, Troika = cola, mafia = jævla dommere ... :)

Regner med at du har en del "misunnelige" sjeler i Tromsø nå ??

tja, jeg får noen stygge blikk - men de fikk jo Angel klistremerker oss meg så det skal ha gått over nå. Tror de ser verdien i erfaringen jeg fikk der nede.

Vi Gleder oss til Norrland

as-man
01.06.2002, 22:33
Hmmm... Fant dette bildet på Paintball-Sverige.

Kan noen av dere som var der nede utdype denne "surprisen" litt kanskje? :wtf: :D ;) ;)

gabs
01.06.2002, 22:41
nei - my lips are sealed

Svein-Erik
02.06.2002, 09:33
Originally posted by as-man
Hmmm... Fant dette bildet på Paintball-Sverige.

Kan noen av dere som var der nede utdype denne "surprisen" litt kanskje? :wtf: :D ;) ;)

Er ikke det bildet der av en av de "boygirlene" du forsøkte å sjekke opp da gabs ??

gabs
02.06.2002, 12:04

Er ikke det bildet der av en av de "boygirlene" du forsøkte å sjekke opp da gabs ??

LadyBoys! De heter LadyBoys! - ehm.. jeg mener skjønner ikke hva du prater om..

gabs
02.06.2002, 12:16
mens vi er inne på det, kan du kansje forklare dette litt?

Svein-Erik
02.06.2002, 17:05
Originally posted by gabs
mens vi er inne på det, kan du kansje forklare dette litt?

Finnes det ingen administratorer på dette hersens forumet.....må da finnes grenser for hva som er lov å poste her.....

Gabs...det var ikke lov til å fotografere i "red light district"..dette var skikkelig råttent gjort ! :cool:

Angel_LCD
02.06.2002, 17:14
Klart vi er her:) Må ha litt action på forumet da:)

as-man
03.06.2002, 20:02
Nå så det litt mer "red-light district"-aktig ut ;)

Svein-Erik
04.06.2002, 19:01
aaahhhhh nå kjenner jeg meg igjen.....men hvor er det blitt av de fire ho...eehh mener de andre på laget ?? :confused: