PDA

Se full versjon : commando??

Zior
06.08.2002, 21:44
er det noen som vet hvor man kan skaffe seg en tippmann 98 commando og hvor mye vil den koste???

Slik ser de ut hvis dere lurte

A|3x
06.08.2002, 21:59
Jeg bare lurer... hvorfor vil du ha en markør som ser ut som et våpen? :confused:

micoweb
06.08.2002, 22:23
Desverre sånne markører som får folk til å tenke at det vi driver med er krig....

kahiil
06.08.2002, 22:43
Vet ikke hvor du får tak i en slik markør, men blir litt irritert på alle som kicker sånn på markører som ser ut som våpen.

Vi skyter på hverandre og det er jo egentlig DET som er diskutabelt. Synes ikke utseendet har noe å si på markøren i den saken.

Zior: De hadde faktisk markører på http://www.uscav.com som liknet på m4/m16 i ulike varianter, men når jeg nå skulle finne dem for deg var de borte. Finner ikke en gang bilder av dem.

froste
07.08.2002, 00:43
at folk som driver rec-spilling i skogen har markører som ser ut som våpen er deres sak, og jeg synes det er helt ok, og når vi tenker fremover så er det nok ikke skogspillinga som blir mest profilert i medier..

men at banespillere (speedball-sup'air etc) har markører som ikke ser ut som våpen synes jeg er viktig, da det skal promoteres som en sport, og ikke en krigslek, og at det da ikke benyttes kamo og militær effekter her er en selvfølge

jeg liker å spille begge deler, men kommer nok ikke til å ta på meg kamoeffektene i forbindelse med paintball igjen, kun i spesielle tilfeller (stort scenario game etc), spiller for det meste bane nå, og digger det rått.. hehe

min mening til slutt er forsåvidt at de to måtene å spille paintball på ikke har så mye med hverandre å gjøre, og jeg personling synes det rett og slett er for teit å hakke på hverandre, men får gjøre som man vil, så lenge man følger de satte (og uskrevne) regler som må følges når man spiller paintball for å beskytte seg selv, og andres sikkerthet.

og så til det som har med denne tråden å gjøre: hvorfor sender du ikke en mail til de butikkene i norge som fører tippman, og spør om de kan ta inn en for deg, og be om et tilbud.. de som gir deg beste tilbudet kjøper du evnt fra!..

Kyrre
07.08.2002, 10:37
Mulig det var her du fant bildet, men det er iallefall www.proteamdirect.com som lager disse oppgraderingene, du kan jo prøve dem.