Se full versjon : Arbeids gruppa
Status-X
19.10.2002, 12:59
Kansje det nå er på tide og bytte ut den arbeidsgruppa som sitter i dag, de har ikke vist til noe fremgang pr. dags dato.
Er det noen flere der ute som mener det samme som meg ? :confused:
St.Bjørnar
19.10.2002, 13:04
Hva vet du om fremgangen egentlig?
La dem nå få bruke vinteren for de får jo ikke gjort så mye om sommeren for de spiller da paintball, og derfor ikke har så mye tid til overs om sommeren!
MajikDaMenace
20.10.2002, 23:00
Tror dette temaet er dødt.
De HAR sagt at de jobber med det på sin egen fritid som ergo fører til en ganske tett arbeidsplan! Om de ikke legger fram alt det de gjør til oss så betyr det ikke at noe skjer. (Kunne vært bra og legge fram det dere gjør slik at enkelte paintballsjeler får tilfredstilt sine sinn)
Jeg hadde likt å vite HVA de gjør men foreløpig så stoler jeg blindt på dem. Ikke mas! Stress!
Originally posted by St.Bjørnar
Hva vet du om fremgangen egentlig?
Jeg vet ikke mye om fremgangen....
Arbeidsgruppa jobber sikkert bra med dette, men
det hadde vert fint å få vite hva som har blitt gjort, hva som gjøres og hva som skal gjøres. :)
Roadkill
18.12.2002, 08:13
Noen som vet hva som skjer her?
Eneste jeg vet som er i gruppen, og som går public, er Kate A.F.
trond finholt er jo ikke akkurat inaktiv på forumet her han helller da..
men hadde vært takknemmelig (og jeg er sikkert ikke den eneste), om vi hadde fått en kort presentasjon om hva som skjer og hva som jobbes med, om ikke annet bare for å tilfredstille min egen nyskjerrighet, må jo si jeg ser fram til opprettelsen av forbundet når alt ligger klart for det :)
Anders-C9
18.12.2002, 18:03
jeg er bare fornøyd så lenge jeg har penger til ball og paintball fortsatt er lovlig...
vil jo nødig bryte loven.....*høøhøhøøhø*
*laste ned warez*
Sitat fra "helgaaa"
"Kansje det nå er på tide og bytte ut den arbeidsgruppa som sitter i dag, de har ikke vist til noe fremgang pr. dags dato."
Jeg synes det er lite lurt å komme med slik kritikk, spesielt da man ikke selv har noen forslag til forbedringer.
Hvis jeg hadde vært i arbeidsgruppa ville jeg blitt nok så demotivert over slik mistillit.
Hva er det du er så misfornøyd med?
Kanskje DU kan hjelpe de? :)
Unregistered
22.12.2002, 16:38
Jepp, enig :)
Meningsløst å komme med slik kritikk så lenge man ikke har pratet med dem selv og hørt hvordan det går.
Disse folka står på for alle oss andre som de ikke kjenner engang for å prøve å få til et miljø, so I'll say we cut them some slack :D
Dessuten ser jeg ikke helt noe umiddelbart behov for en arbeidsgruppe, da det ser ut til at paintball miljøet klarer seg utmerket uansett :)
Gi dem tid, så skal det nok ordne seg!
vBulletin, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.