Se full versjon : Tøm deres meninger om MALERA
Stian Menace
23.05.2003, 16:51
På denne threaden kan alle som har noe som helst imot MALERA fra tigerstaden si sin mening, vi tåler å høre alt, kom igjen tøm deres indre meninger om de store farlige gutta fra Oslo som roper alltid høyest og sier alltid hva de mener!!!!!!
Ja dere ja...
- fa.. komme herfra sør å tru du er no`
hehe..... jeg synes dere er kjempe slemme! Og jeg har fortalt mamma, så det så! hehe....
Stian Menace
23.05.2003, 16:56
På denne threaden vil vi at dere ALLE er seriøse, dette er jo egentlig ment for de som kjenner oss, men dere som har lyst til å bli kjent med cannibalene fra oslo
Må bare spørre om en ting.... Hvorfor åpne en sånn thread?
vil bli kjent med Malera!!!
Jeg har faktisk hørt at Malera overskyter..
:offtopic:
Skjerpings! Dere vil vel nødig bli NUKA?!??! :D
Heh de er vel ikke off topic? :) De har bare laget en passende topic til å skrive litt tull på.
Ta nå ironien.
For å si noe som jeg mener om malera: de har et kult navn
Stian Menace
23.05.2003, 19:30
Her er grunnen for å åpne en sånn her thread:
Det går rykter om at Malera er mislikt, hvorfor vet vi ikke, derfor tenkte jeg at om vi starter en sånn thread som dette kunnet folk si hva dem hadde "hørt" om Malera sånn at vi kunne rettet opp i ting som vi hadde mislikt (hvis det er noe da) eller om det bare er rykter.
Ris og ros er vi takknemmlige for!
Personelig har jeg ikke noe imot malera. Snakka god del med Henrik (hva heter han på forumet her egentlig?) og synes de/dere spiller sinnsykt bra pb! plus at dere driver sup air bane like i nærheten som jeg er veldig glad for! Trenger da ikke å dra til vestby eller fredrikstad hele tiden..... :nod:
Nico (Justred)
23.05.2003, 21:06
Spiser dere mange bananer?
mvh
Nico
Ruben - Malera
23.05.2003, 21:39
Ja.. Hvordan det? Hva er GI på m&m forresten, vet du det ?
/ruben
Again: watch the topic, ellers kommer admin med kølla! (fnis)
okey,
Nettmessig syns jeg mange på Malera er litt vell opphengt av "forumregler" og moderatorer -
Enkelte i enkelte poster kan virke bråkjekk, arrogante, og noen ganger ufin. Det kan også noenganger virke som det eksisterer et hat mot NFS (Nord for Sinsen), og også mot DN(N)P(T)F.
"I levende live" er vell de fleste sikkert kjekke / og greie, kjenner dem ikke så jeg kan ikke si noe om det..
Paintballmessig spiller dere kort og greit jævla bra... Og er uten tvil et av Norges beste lag..
Crimzon: Det var morsomt den første gangen...
Roadrunner
24.05.2003, 21:00
rent paintballmessig synes jeg det er drit kult å høre dere bli ropt opp til kamp av en utlending på speaker.
come on MAleeeeeeeera....
Ruben - Malera
25.05.2003, 20:54
Hehe.. Ser du har fått stjerner nå frank :)
Per: synes jeg og... :)
/ruben
velocity-gunner
30.05.2003, 00:05
Jepp er noe med amerikanerne når de skal snakke norsk :nod:
ka betyr malera på amerikansk da`? mener å ha hørt det før
Stian Menace
30.05.2003, 00:13
He he, hva vi sier det betyr, eller hva det faktisk betyr?????
Hva vi sier passer seg vel kansje ikke å skrive her.
Men hva det betyr på amerikansk er jo "painters"
velocity-gunner
30.05.2003, 00:16
Hehe mente i grunn ka ordet malera betyr for en amerikaner ikke painters... , men uansett makan til orginalt navn skal man lete lenge etter ;)
Max Payne
30.05.2003, 13:18
Malera??Hvem f**n er malera? :talk:
velocity-gunner
30.05.2003, 22:20
er en gjeng nordmenn som spiller paintball, ganske bra faktisk :nod:
Nico (Justred)
30.05.2003, 23:30
Originally posted by Stian Malera
He he, hva vi sier det betyr, eller hva det faktisk betyr?????
Hva vi sier passer seg vel kansje ikke å skrive her.
Men hva det betyr på amerikansk er jo "painters"
jo da......
malera = PussySlush
mvh
Nico
Men navnet ja, er det malera som i yrket maler, eller malera som i jungelfeberen malera?
Originally posted by HMaster
eller malera som i jungelfeberen malera?
Er det Malaria du tenker på?
sikkert jungelfeberen malera han tenker på. gjør at folk får trang til å kaste maska/annet utstyr veggimellom inni deadbox'en på joymasters, og lignene.
;)
velocity-gunner
31.05.2003, 11:11
hehe kom frem noe der ja. men men soarket en del møkk på vei til deadboxen på 7 manns jeg og :guhu:
HA Malera
03.06.2003, 06:36
en maske eller to i dead boxen er ingenting... vi er værre enn det når dommerne er skikkelig duste...
FlipZnitZ
03.06.2003, 09:59
Morro og høre på filmer når dem sier Malera. blir mer som mallerra ( noe i den duren ) :p:
har dere bytta ballspons forresten?
Vi har byttet det meste..
Og har spillt med Tomahawk siden Millenium i Portugal.
Nå som det er offisielt kan vi vel informere litt om det.
Skal få CA til å legge ut litt info om det de nærmeste dagene.
Det ser ut som vi har fått litt igjen for å drive seriøst siden vi startet, og at de store aktørene i paintball verden har lagt merke til oss.
velocity-gunner
05.06.2003, 18:27
Ka vil dette si da?? nye sponsorer???
er det fortsatt engler det går i, eller har dere flunkende nye impulser? goodie goodie at noen oppdager bønda ifra nord.
HA Malera
06.06.2003, 06:33
"lure deler" fikk oss på kroken så nå er det impulse for alle penga.. Så da ble vi norges første impulse lag, og fy fader og de børsene går! det kommer sikkert mer info rundt hjørnet!
Stian Menace
06.06.2003, 17:47
Vi skal ha trening om ett par dager, gleder meg sinnsykt masse, alltid gøy med nye leker.
Gode greier... hvilke impulser er det?
Stian Menace
06.06.2003, 18:13
Det er sånne sølv Impulser med vision, he he!
Det er med sånne "invisible shield", og mange hemmelige oppgraderinger.
Roadkill
06.06.2003, 19:09
Det er sånne sølv Impulser med vision, he he!
Det er med sånne "invisible shield", og mange hemmelige oppgraderinger.
Invisible Shield funksjonen er banna på Roadkill World Tour, for alle andre enn Roadkill. (bare for at Roadkill skal kunne være med å spille litt).
hehe.. Hva med å fronte disse markørene med et bilde eller to?
Alltids pent i et forum..
stian: har de den patenterte målsøkende ballen som dere fyra av med englene også?
Stian Menace
06.06.2003, 21:50
Selfølgelig, fins det noe bedre?
T-man@RPBK
08.06.2003, 22:33
Hvem måtte dere suge for å få den avtalen? Gi meg Navn og Adresse... :)
Stian Menace
08.06.2003, 23:14
Skulle jeg sagt det til deg så måtte jeg ha drept deg etterpå.............
HA Malera
21.11.2003, 12:31
Sånn, nå kan dere tømme deres meninger om oss!
Vær så god alle sammen!!!!
mer ultimat en denne? http://www.makeme.com/paintballforum/showthread.php?s=&threadid=7639
psycobtch
21.11.2003, 13:13
Din teflonhjerne, Henrik ;)
HA Malera
21.11.2003, 14:20
1: Jeg aner ikke hvordan man finner sånne gamle ting!
2: Trodde de ble borte av seg selv etterhvert!
3: En eller annen, fiks det slik at vi har EN "hakkepåmalera" tråd. Behovet er skrikende.
4: Baj baj!!!!!!!!
Dere har nok vært alt for snille i det siste, så dere er nok i ferd med å forsvinne inn i historien som et wannabe dritt(sekk)lag.
ja dere er for snille til å snakke stygt om, snille snille malera :angel:
Hva skjer med at alle disser dere egentlig ? Noe må dere ha gjort ? :p
Stian Menace
22.11.2003, 15:05
Originally posted by SkiM
Hva skjer med at alle disser dere egentlig ? Noe må dere ha gjort ? :p
Hei!
Ikke veit jegd hva det er, men det e rderfor denne tråden er lagd slik at folk kan si hva dem mener.
Det eneste problemet nå er egentlig at de som har noe imot oss IKKE har baller nok til å si det, de er så kjerringer som går bak ryggene våres og hvisker og tisker til alt og alle, og det seneste jeg har hørt er at vi har egne treninger hvor vi trener på å jukse, jeg lurer virkelig hvordan noen idioter kan fyke rundt og skrike rundt seg om masse piss som dette. Men igjen, det er jo ingen som tør å si det her så...........da er det vel ingenting, eller?
Dere er rett og slett for kjedelige ... *gjesp* .... bye bye.
Stian, du vet hva jeg mener om deg, din snyltende reservedelsstjeler. Jaja, whatever. God Jul forresten.
velocity-gunner
22.11.2003, 22:13
rettelse. det heter låne, ikke stjele :nod:
SKIM: Hvis du sikter til mitt innlegg så var det ironisk ment og en spøv fra min side, men jeg glemte jo :) :) :) :)
ungesvae
23.11.2003, 15:37
Dette er grunnene til at dere blir misslikt: Dere skryter for mye, dere tror dere er best (som dere ikke er), aldri deres feil, alltid dommernes feil, best i norge til og legge bonusball. :eek3:
Hilsen Kåre Svae den ærlige...
Hmm, beklager.. Postet litt sent på lørdags kvelden..
menne øy men jeg glemte jo mente du med det ?? :p
Originally posted by Neo
SKIM: Hvis du sikter til mitt innlegg så var det ironisk ment og en spøv fra min side, men jeg glemte jo :) :) :) :)
Vil si at jeg var på åpen dag på MALERA anlegget i sommer og kan ikke huske noe negativt bortsett fra at dagen var for kort...
Veyron: så de var ikke like fete i trynet som irl, som de er her på forumet) ;)
helt enig med veyron der.
har også vært endel på kjul og spilt på banen til malera og har ikke noe vondt å si om de, veldig hyggelige karer.
helt enig med veyron der.
En kompis av meg hadde prob med impen og ringte CA. fikk beskjed om å ta en tur ditt han jobber. CA og stian fikset markøren, Tror ikke det er så lett å få andre seriøse lag til å gjøre noe sånt. (Men hva vet jeg)
Hilsen
Frode
Jeg tror de beste lagene må regne med at folk sier en del som ikke stemmer av ren sjalusi.
Det at Malera har bra sponsing gir også grobunn til mer sjalusi.
Det at Malera ble Norgesmestere i fjor fører også til mer sjalusi.
Jeg personlig liker gutta greit nok.
Det jeg ikke liker med Malera er at de krangler og kjefter for mye etter min menig. Og da spesielt seg imellom.
Gutta er voksne og bør kunne ta krangler i privaten, og heller være kontruktive i sin kritikk til hverandre og andre.
Dette mest pga at noobs står å ser på og vil fortere ta etter dette adferdsmønsteret dersom Am-A/Pro-lag gjør slike ting.
Gjør mot andre det du vil att andre skal gjøre mot deg!
paint_me
24.11.2003, 08:21
Er det ikke meningen at vi skal disse Malera her da? Slutt å prise de opp i skyene.....eat my shorts!
Anders-C9
24.11.2003, 10:40
Jeg backer Tex på dette, 100 % enig :)
Al3x: nei de var snille og behjelpelige ;)
paint_me: man kan ha både gode og dårlige meninger her om malera...
Jeg møtte Malera på i starten av måneden, da de startet å spille på Paintballparken i Lillestrøm.
Da vi spurte om vi kunne se på at de trente, svarte de gjerne "ja", selv om sup`air-området er ganske lite. Jeg mener at de er viktige som forbilder og har en funksjon når det kommer til rekruttering av nye spillere. Er også greit å ha noen å spørre hvis det er noe man lurer på ang. paintball på toppnivå.
Jeg stiller meg imdlertid spørrende til slike poster som dette:
http://www.makeme.com/paintballforum/showthread.php?s=&threadid=9556&highlight=Malera
Forstår ikke vitsen med å legge ut pure reklame i dette forumet (noe som ikke er ulovelig, men unødvendig). Dessuten er vel deres sponsoravtaler et intern anliggende? Vet ikke motivet for hvorfor man postet denne threaden, og det er mulig den var skrevet i god hensikt. Uansett blir pressemeldinger av dette kalliberet litt sterk kost for paintballspillere av den "Siste Jante-Stat."
Uansett. De er de bra karer alle sammen, og de gjør en veldig viktig jobb for paintballrekruteringen i Norge og kanskje spesiellt i Oslo/Akershus regionen. Stå på! :)
Ser at folk skriver at Malera er norges beste lag. Lurer på hva som har skjedd med Team NBK? Har hørt at disse var ranket høyt oppe på verdensranking. Er dette bare bullshit eller er det noe sant i dette?
Originally posted by Panz
Jeg stiller meg imdlertid spørrende til slike poster som dette:
http://www.makeme.com/paintballforum/showthread.php?s=&threadid=9556&highlight=Malera
Forstår ikke vitsen med å legge ut pure reklame i dette forumet (noe som ikke er ulovelig, men unødvendig). Dessuten er vel deres sponsoravtaler et intern anliggende? Vet ikke motivet for hvorfor man postet denne threaden, og det er mulig den var skrevet i god hensikt. Uansett blir pressemeldinger av dette kalliberet litt sterk kost for paintballspillere av den "Siste Jante-Stat."
Hei,
det er lagt ut som en opplysning, til de som måtte være interessert.
Samtidig er det en takk til de som velger å støtte opp om oss, og gi oss muligheten til å satse videre.
Janteloven blir vi nok aldri kvitt her i landet, men det kan vi nok ikke bry oss om!
Men det kan kanskje være en liten oppmuntring til de nye lagene, om at det er mulig å få en bra sponsorpakke i løpet av noen år, hvis man satser seriøst. Husk, vi startet laget vårt i 2000 sesongen.
PS! Lykke til videre, og takk for positiv tilbakemelding.
Selv om vi kjekker oss litt på nettet innimellom, er vi, som du allerede har oppdaget, faktisk glad for å hjelpe. :nod:
Vi har også vært nye og uerfarne, og hadde det ikke vært for Kim på Sniper / NBK, hadde vi nok brukt lenger tid på å komme dit vi er idag ;)
Lurer på hva som har skjedd med Team NBK?
http://www.makeme.com/paintballforum/showthread.php?s=&threadid=9185
Originally posted by Typhoon
Ser at folk skriver at Malera er norges beste lag. Lurer på hva som har skjedd med Team NBK? Har hørt at disse var ranket høyt oppe på verdensranking. Er dette bare bullshit eller er det noe sant i dette?
NBK har vært ranket høyt, og var i mange år det beste laget.
NBK er nå oppløst, og 4 stk. er gått til Hardcore, mens noen har startet opp ett lag som heter Solid.
Hardcore er helt klart ett lag som er i topp sjiktet, og med forsterkningene fra tidligere NBK blir de nok enda bedre.
Solid vet jeg ingenting om enda, men jeg regner med at de ønsker å vise seg frem.
Og vi er med.....
nice! Håper noen norske lag kommer på en internasjonal konkurranse. Slika t jeg kan se dere på dvd :p:
Det er faktisk flere norske lag som jevnlig deltar eller skal delta på Internasjonale konkuranser. www.millennium-series.com
Malera, Hardcore, JustRed, FL Charms, Fubar, Solid er de jeg kommer på i farta
Originally posted by Typhoon
nice! Håper noen norske lag kommer på en internasjonal konkurranse. Slika t jeg kan se dere på dvd :p:
Da kan du jo kjøpe DVD`n fra Toulouse 02, så slipper du å vente så lenge :nod:
Malera fra finalespillet..
Håper du har kjøpt deg 1,5 liter tank FAT? (Viser til Toulouse DVD)
Originally posted by FAT
Da kan du jo kjøpe DVD`n fra Toulouse 02, så slipper du å vente så lenge :nod:
Malera fra finalespillet..
Og den får jeg kjøpt?
Originally posted by Crimzon
Nå blir Ruben fornøyd...
Men han har slanka seg siden det :korean:
DETVAKKEMEGDETVAKKEMEG :p: Jeg er vel snart den eneste som har 1,5 ltr.. Og den trenger jeg jo!
PS! Kanskje Sniper har den?
Dr.Zoidberg
26.01.2004, 13:41
HEy, eg har innputt :korean: Eg var så heldig å ligge på samme plass som malera på Joy masters 2003, Og de var en veldig hyggelig gjeng, Dei prøvde til og med å hjelpe stakkars lille meg.! Selv om eg fekk litt kjeft for å stå for nærme døra når eg var ute å røykte;D hehe
Ruben eller FAT... What's the difference!
Teh er bonus som er bra, det er bonus vi vil ha!
Ruben eller FAT... What's the difference!
Teh er bonus som er bra, det er bonus vi vil ha!
Øhh.. Det er sant, ingen forskjell..
Vi to gir jo aldri bonus :-o
Franskmenn fortjener det :P
cybergasm
26.01.2004, 15:13
Malera : Hvorfor lage en post om seg selv ?
Høres bare dumt ut.
Er det pga. andre skal se hvor "gode" dere er slik at de skal blir redde eller er det bare slik at du kan få opp selvtilliten ??
Stian Menace
26.01.2004, 15:24
Originally posted by cybergasm
Malera : Hvorfor lage en post om seg selv ?
Høres bare dumt ut.
Er det pga. andre skal se hvor "gode" dere er slik at de skal blir redde eller er det bare slik at du kan få opp selvtilliten ??
Synes du vi er gode? Takk!
Selvtillit???? Har vi mer enn nok av!!!
Og så skal jeg forklare deg jeg gutten min hvorfor denne tråden er her, fordi du sikkert ikke har vært med i paintballmiljøet lenge. Grunnen er den at det er mange som har pratet dritt om laget Malera, satt ut mange rykter om oss som vi gjerne ville avkrefte, men som du ser finnes det ikkenoe negativt om oss, slik at folk kan like/mislike oss for dem vi er og det vi står for ikke for allt mulig annet crap.
Håper dette gjorde det litt enklere for deg!
China-Tom
26.01.2004, 15:58
Malera har min fulle støtte på denne treaden her
Peace Out
:headbang:
KA Sthlm JOY
26.01.2004, 19:55
Fuck Malera!
Knut André -Hardcore-
Ruben - Malera
26.01.2004, 20:05
Seriøst?!? Meg og Frank? Blir trening på SATS i morra. (Takk SATS Njårdhallen) :D
Frank: ses på treninga på onsdag...
Originally posted by Elements69
Fuck Malera!
Knut André -Hardcore-
Hehe :eek3:
Litt sjalu nå... :cool:
Jeg tror denne posten er oppretta av malera som en unnskyldning til å poste masse (for å svare på klager / drittkasting), sånn at de får flere stjerner i forumet :p:
Og der slang jeg meg på trenden gitt :D
KA Sthlm JOY
27.01.2004, 19:39
hehe
Originally posted by FAT
Hehe :eek3:
Litt sjalu nå... :cool:
tvilsomt!
Men Stian derimot den f... grisen er en j.... d.....
:-)
Hilsen
Zoran
Stian Menace
27.01.2004, 23:50
Æ pul itsj får små-pæng. Zoran, det veit du. Trodde du hadde dratt tilbake til Kroatia jeg? He he
TEC_olsen
28.01.2004, 09:06
synes egentlig vi skal være stollt av malera jeg........ typisk norsk å være god vet dere!!!!
Æ pul itsj får små-pæng. Zoran, det veit du. Trodde du hadde dratt tilbake til Kroatia jeg? He he
Hehe
China-Tom
30.01.2004, 07:32
Originally posted by Zoran
Hehe
Zoran !
To kerulal, kuêgran, dêwane, gêl qezin.
:D
Peace Out
:headbang:
Stian Menace
30.01.2004, 07:43
Originally posted by Neith_CF
Syns det er dårlig gjort å kalle Zoran en Kroat, jeg. Han er jo tre fjerdedeler Serber.
Dessuten syns jeg at Malera ser snille ut... (Jeg må jo si noe om dem når jeg poster her...)
edit: hvordan vet forresten Zoran at du ikke puler for småpenger, Stian... er det noe jeg burde visst om her eller?
Han prøvde å bestikke meg en gang, men det går nok ikke for dinarer!
FunKy_MaN
17.02.2004, 22:27
på Toulouse filmen ruler jo malera da..
men hvem av dere va det som løp etter han der duden fra scalps?(så ut som han ble truffet 10 ganger vis ikke mer :D, altså han fra scalps )
Stian Menace
17.02.2004, 22:30
Det var Ruben, han blir ikke truffet så mye, detd er sikkert ett filmtriks
FunKy_MaN
17.02.2004, 22:32
nei men mente han der duden fra det andre laget, så ut som han ble truffe noe jævlit
Stian Menace
17.02.2004, 22:37
Aner ikke, en eller annen froskespiser
FunKy_MaN
17.02.2004, 22:40
jepp, en eller en annen skinkerytter som likte å bli mugga.
men men, syns at malera e det beste norske laget :)
Stian Menace
17.02.2004, 22:45
Takk, det var hyggelig å høre!
Øyvind Gunners
17.02.2004, 23:04
Tom PM boxen din Alpers
Goldruin
11.04.2004, 01:21
Dere har fine drakter :yawn: Også er dere litt søte wannabe slemminger...Grrrrrr ;) Jeg synes iallefall at dere er skumle
You go girls
Jack Sparrow
11.04.2004, 17:11
Skal dere spille i Sørlands serien?
Øyvind Gunners
11.04.2004, 17:20
Og da sende varene i POSTOPPKRAV!!!
Stian Menace
12.04.2004, 11:46
Originally posted by Øyvind Gunners
Og da sende varene i POSTOPPKRAV!!!
sier han som krevde å FÅ en drakt om han skulle gidde å kjøpe en maske av oss, og etter en tid (ca 30 PM`er) viste det seg at han alllerede hadde FÅTT en drakt av oss.
Jeg synes det slettes ikke er rart at vi selger kun på forskuddsbetaling.
vBulletin, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.