PDA

Se full versjon : Mitt navn er Jon Håkon

Paintball1337
11.07.2003, 23:03
Jeg vet ikke helt hvor jeg skal poste denne posten.

Mitt navn er Jon Håkon Solvang.
Jeg er 15 år og er akkuratt ferdig med 10. klasse, jeg ikke samme klasse med en annen her på forumet og eier av denne pcen, DJ aka. Jon Halvor.
Ettersom han var så mye på dette forumet så måtte jeg sjekke hva dette var for noe, jeg laget ny bruker, ved navn Paintball1337
Jeg logget inn, bladde igjenom et par Threads og oppdaget fort at Roadkill stadig vekk måtte si noe. Når jeg så det innlegget han på Paintballskole tråden så holdt jeg på å le meg ihjel å følte en trang til å svare.

Jeg har kanskje vært "slem" mot Roadkill, og det beklager jeg, hvis du sier du skal skjerpe deg, så skal du vel det.

Men dette som var litt artig var at dere trur det er DJ som poster med en anonym konto.

Iallfall, poenge mitt er at jeg er Jon Håkon Solvang, har spilt paintball to ganger(ja jeg vet Roadkill, hadde ikke noe grunn til å hetse deg med at du ikke spilte) en useriøs gang da vi brukte solbriller som bekyttelse og beste markøren var en stingray2 og en gang hos GPK. Og jeg heter ikke Jon Halvor Thorsberg, jeg spiller ikke seriøs paintball, jeg bare var her.

BTW: Er det noen som selger en billig BC. Rich Gitar ?

Og folkens, dere må laste ned et par sanger som jeg kommer til å legge ut her snart, med bande mitt Immoate. We rock.

Med Vennelig Hilsen
Jon Håkon Solvang, som jobber dag og natt for å få overtalt mutter så jeg kan få ADSL :p:

A|3x
11.07.2003, 23:21
hehe, hallo og velkommen hit.

Du kan forresten lage en liten grafisk presentasjon for at moren din skal forstå at adsl`n blir billigere. Hvis det ikke har seg slik at det blir billigere, så manipulerer du litt med en grafe (det har du lært i matte timene).

Lykke til med paintballen og ADSL`n :)

mvh Alex...

Paintball1337
11.07.2003, 23:22
jeg har stryk i matte.

as-man
11.07.2003, 23:35
Greit nok!

Men den lille listen av poster du har postet, skulle tilsi at dette enten var noe kødd eller en som absolutt ikke hadde peiling.

Bare nevner "engel ACE til spyder", "hanskekjøp m/ avklippet finger" og så enormt til flaming av Roadkill ("kanskje du er en av de som ikke har prøvd enda ?" var jo 'nesten' rette rævva som feis). Litt suspekt når en av de første postene en bruker skriver, er hardnakket flaming av en annen bruker av forumet.

Det skulle tilsi at noen som har fulgt hele "roadkill-debatten" plutselig måtte få utløp for sine meninger, og laget en ny konto for dette. (Vet om en del dobbel-kontoer her på forumet, alt ved din konto stemte overens med de andre, har bare ikke hatt tid til å gjøre noe med dem enda)

_

Men nok om det. Som til alle andre nye forumbrukere anbefaler jeg at Forum-reglene (http://www.makeme.com/paintballforum/showthread.php?s=&threadid=3689) leses igjennom før (videre) posting.

Marios / Sound 1 (http://www.sound1.no/) selger BC Rich-gitarer btw.

Og forumene til gitar norge (http://forum.gitarnorge.com) er nok et bedre valg enn pb-forum å diskutere slikt på ;)
(tror siden er nede akkurat nå, men det finnes disk-forum på Marios-siden også)