| Sponsorer: ED-Sport Game-On! Oslo Paintball Paintball24 PBStore Stavanger Karting |
| ||
|
|
|
||||
|
||||
|
PaintballCamp 2010
![]() Vi har gleden av å invitere alle til PaintballCamp 2010 i Skjolden helt innerst i Sognefjorden. Arrangementet er lagt til pinsehelga 22.-23. mai og fokuset er på det sosiale. Gratis overnatting i telt/ lavvo. Forskjellige paintballspill/ scenario. Enkel mat. Salg og utleie av utstyr og gratis luft. Rafting/ juving i elva like ved (dersom nok vann). Musikk og bålbrenning på kvelden. Mye mer.. Oppdatert info/ påmelding her: http://www.facebook.com/event.php?eid=320724584234 og her: www.paintballcamp.no Alle er velkomne! Sist endret av LusterPaintball : 24.02.2010 kl 23:01. |
|
|
||||
|
||||
|
Sv: PaintballCamp 2010
Noen som har/ vet om buss og busssjåfør i Osloområdet som det går an å leie?
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Tusen takk!
Dersom noen er interresert i å være med å hjelpe til på en eller annen måte er det også hyggelig, bare send en melding eller mail til post@lusterpaintball.no. Dette er første gangen vi arrangerer dette arrangementet og alle tips mottas med takk! |
|
|
|||
|
|||
|
Kan være jeg kommer
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Flott! Blir spennede å se hva en får til etterhvert og hva responsen blir. Jobber mest med internettsida nå og påmeldingsskjema, så blir det noen turer vestover innimellom i løp av våren for å rydde skog, bygge mer vern og diverse element. Målet er å ha en leir der folk kan campe like inntil bana. Mange ting må på plass og vil holde folk oppdater etterhvert.
|
|
|
||||
|
||||
|
hilken type spill blir det?
|
||||
|
||||
|
Det er ikke klart, men er åpen for det meste
![]() Bana vi har brukt mest er en øy i elva på ca 200 meter lengde og 50-100 bredde. Består av en gammel løe, løvskog, sumper, vern som er bygd (området som er ryddet og bygd vern på med nett pr idag er 80 x 50 meter). Har spilt mest capture the flag, men står fritt. Dersom vi rekker det er målet å bygge et slag Fort, der et spill kan være å erobre fortet/ øye fra bestemte kanter... Kom gjerne med forslag. |
|
|
||||
|
||||
|
er de noe aldersgrense?
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja må sette en naturlig aldersgrense på spill/ omganger, hva det blir må vi ta stilling til nær opplegget blir mer klart. Hva er mest vanlig?
|
|
|
|||
|
|||
|
Hva kommer aldersgrensen til å bli på de forskjellige scenarioene?
|
|
|
||||
|
||||
|
22 år må vel være passe ?
Nei, - det er for tidlig å si.. Jeg vil helst ikke lage mer regler å forholde seg til enn nødvendig. Utgangspunktet er at folk kan komme og ha det hyggelig på en forsvarlig måte. Det sosiale er pri nr 1. Øya ligger der og venter. Jobben vår er å lage et hyggelig arrangement og legge ting til rette, som gjør at folk vil komme tilbake. Mulig at jeg drar fram raftingutstyret også dersom det er nok vann i elva og har guider tilgjengelig.. Har ikke noen erfaring med scenariospill selv. Jeg er ingen aktiv spiller, men jeg er mer en "planlegger/ utvikler". Forrige gang jeg spilte på fikk jeg skuldra ut av ledd (når man er 16 år i hjerna og 70 i kroppen, må man prøve og begrense seg).. |
|
|
||||
|
||||
|
Tipper aldesgrensen blir 13 eller 14 år med underskrift av foreldre...
|
|
|
|||
|
|||
|
Men under 18 og underskrift gjelder fortsatt da eller?
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Under 18 år så er det alltid foreldrene som har ansvaret på hva "barna" driver med uansett hvor mye en vil vende på det. Koster forferdelig lite å ha en underskrift - selv om en 15-16 åring ofte sier at jeg er gammel nok til å bestemme selv osv.. Egenerklæringsskjema er lett å skrive ut og ta med seg. Vi bruker det alltid. Alderen er ikke nødvendigvis like viktig fordi dette ofte er indiduelt hvor voksen en person er. Det finst voksne 13 åringer og langt mindre vokse 16 åringer osv. Dette skal alle få klarhet i på siden i god tid.
|
|
|
||||
|
||||
|
Sitat:
Tror det blir Capture The Flag, med 4 lag/ flagg samtidig og lignende opplegg som Action Game som utgangspunkt ! ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Noen forslag til spill/ oppdrag? Jobber med programmet nå.
|
|
|
||||
|
||||
|
Programmet er klart i helga og det blir som Action Game i miniatyr.
Litt mindre kompanier ettersom bana vi bruker er en øy med ca 200 lengde og ca 100 bredde på det breiaste. Plakater, bannere: Jeg skal bli ferdig med plakater i løp av de kommende dagene, som jeg sender til trykkeriet og blir hengt opp 23-25. april. Dersom noen ønsker å ha sin logo, banner der er det muligheter. Trykker ca 1000 eks. som henges opp over hele landet. Utfordringen vår er luftkapasiteten dersom det blir mange. Derfor er det flott dersom de som har tanker selv at de tar med det, som vi evt kan fylle opp med vår kompressor. Dette er et prøveprosjekt, derfor vil vi gjøre det enklest og billigst mulig for alle i utgangspunktet. Vi er også glade for dersom noen vil være med å hjelpe til. www.paintballcamp.no |
|
|
||||
|
||||
|
Program og påmelding er nå klar !
sjekk www.paintballcamp.no |
|
|
||||
|
||||
|
Arrangementet vart gjennomført med suksess, selv om vi kunne ønske oss flere deltakere. Spesielt stor takk til Paintball Devils fra Skudeneshavn som kjørte i 43 mil for å være med.
Vi hadde turnering på lørdag der alle spilte samtidig i to kompani (fordelt på 4 lag) i forskjellig sammensetning av laga. Til slutt spilte de to laga i vinnerkompaniet mot hverandre. Spilling etter eget ønske ble det også samt vi kjørte noen runder med El - President scenario på søndag. Velkommen tilbake til alle i pinsehelga til neste år for alle! Noen bilder her: http://www.facebook.com/reqs.php#!/...gid=20793477860 |
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| RecRaid 2010 - Anmäl dig nu! (Sverige) | autolycos | Skogspill, senariogames, og biggames | 3 | 22.02.2010 18:18 |
| Proto SLG 2010 Selges! | InZeL | Markører | 4 | 27.01.2010 23:33 |
| Sponsoravtale 2010 | PBstore | PBstore Paintball | 0 | 21.12.2009 20:09 |
| Pressrelease 3kc? 2010 | JK Xtreme | Aktuelt | 0 | 09.12.2009 21:17 |