+ Svar på tråd
Side 1 av 5 1 2 3 4 ... SisteSiste
Viser resultatene 1 til 20 av 86

Tråd: PaintballNorge

Ble medlem
    Oct 2007
    Alder
    24
    Kraft
    13

PaintballNorge

Disse gutta er Råå på tilbuds priser!
    Bare man spør Joachim så får man et supert tilbud
    De har stort utvalg av både Scenario og Speedball utstyr
    Etter min mening er denne norges mest oversiktlige paintballnettbutikk!

Nok en gang, meget fornøyd, 6+

Ble medlem
    Feb 2009
    Alder
    28
    Kraft
    11

Sv: www.paintballnorge.no

Kan ikke si noe annet enn at jeg er storfornøyd med tilbudene deres

Bra vareutvalg er jo heller ikke noe minus

Ble medlem
    Dec 2007
    Alder
    27
    Kraft
    12

kjøpte maske og shorts av pbnorge samme dag ringte han opp og sa ifra at alt jeg hadde bestillt ikke var på lager og spurte om jeg ville ha noe annet eller vente. jeg valge og ta noe annet og fikk til og med rabbat fordi orginal esken til masken var borte..

kjempe fornøyd med kjøpet, kunne ikke blitt bedre.
    "Viss du ikke går, vill du aldri vite"
    Premium Blog&News
    Markør: Hoved markør: G3 SE(Junglegreen),Proto Matrix 07, Invert mini 1.gen. og diablo myth
    magasin: empire reloader B2
    backpack: NxE 4+3 eller noe?
    maske: Vforce grill
    tank: crossfire 1,1 liter

Sponsorer: ingen for øyebliket![/URL]
    min feedback

Ble medlem
    Jun 2008
    Alder
    31
    Kraft
    0

Handla et par ganger og syntes det er god service og lett kontakt med personell.

Eneste minus er at de sente inkasso på meg via sgfinans..
    Ordna seg etter at jeg tok kontakt, men alikeveld.....
    blåbær

Ble medlem
    Feb 2008
    Alder
    27
    Kraft
    12

Veldig god nettbutikk, og veldig gode rabatt ordninger. Bra personell, og godt utvalg Eneste lille minus er at de ikke alltid har varene på lager, men noen dager ekstra og de er på postkontoret, øker bare spenningen det^^
    Christian Foldnes
    Feedback
    Lag:
    Outbreak

Ble medlem
    Jun 2008
    Alder
    28
    Kraft
    12

jeg kjøpte en feedneck, bestilte i oppkrav. men da jeg fikk den var det ikke oppkrav på den. sendt som vanelig pakke. var til feil markør å. så jeg sende en mail til dem å sa det. og jeg fikk som svar den var sendt i oppkrav, så det var bare å betale da jeg hentet den. men det gikk ikke. så en stund etter kom det inkasso varsel.
    Sist endret av simenå; 2009-04-27 kl 17:55

Ble medlem
    Feb 2009
    Alder
    24
    Kraft
    11

Bestilt magasin+ diverse derfra, fikk med alt jeg bestilte.
    Men litt treg frakt, 5 fra meg
    Proto Matrix Rail
    Vlocity
    Planet Eclipse
    32 Degrees

Ble medlem
    Oct 2008
    Alder
    24
    Kraft
    12

Har handla litt diverse av pbn, har ikkje hadd någen problemer med bestilling etc.

+++ herfra
    Nilssen #13
    DM9 | Rotor | Dye Throttle 1,1L | Dye I4
    Bokn Paintball Klubb
    Treff Paintball Klubb
    Feedback +17 / -0

Ble medlem
    Aug 2008
    Alder
    26
    Kraft
    0

Paintballnorge får bare skryt fra meg, super service og sist men ikkje minst supre priser!
    Tippmann 98 custom
    14" løp

Ble medlem
    May 2009
    Alder
    28
    Kraft
    0

en kamerat av meg trenger en bolt til markøren sin og bestilte den hos paintballnorge. han fikk beskjed om at de måtte bestille den fra USA og at den kom til å vere kommet til han innen 2 veker. 2 veker gikk å kameraten min ringte til paintballnorge igjen. da fekk han beskjed om at han ikke hadde bestilt den enda. men skulle gjør det fortest mulig. dette har nå pågått i 8 mnd og han har ikkje fått den bolten enda. og si det er eneste paintballnorge som sier at de kan skaffe den, har ikke kameraten min kunne brukt markøren sin i desse 8 mnd.

Ble medlem
    Jun 2008
    Alder
    28
    Kraft
    12

de er på 5 mnd`en for å få tak i en solenoid til mini og

Ble medlem
    Nov 2005
    Alder
    28
    Kraft
    14

Kjempe butikk, fine priser. og ikke minst billig frakt på Ball
    Mats Fossum.

Ego 08

Ble medlem
    Sep 2008
    Alder
    25
    Kraft
    12

jeg bestilte en feedneck og 5 fat boy granater der i fra. det ble noe kødd med bestillingen og det ble bare rot. men fikk ordnet opp i det.

men til alle som handler der kjøp post oppkrav i steden for og betale på nett ellers så blir det bare masse styr osv.

helt ok butikk.

Feedback http://www.splat.no/forum/showthread.php?t=27794

Ble medlem
    Apr 2009
    Alder
    37
    Kraft
    11

Min lille erfaring så langt med PaintballNorge.no =)

Jeg har i grunn aldri spilt aktivt, kun litt hobby. Har nå kommet i gang, og trengte da en del utstyr. Med litt leting rundt omkring havnet jeg ca på 15 000.
    Jeg sendte flere forespørsler, til flere forskjellige butikker, men eneste jeg fikk seriøst svar fra, var paintballnorge.no.

I tillegg til hele tiden å få seriøse svar, så fikk jeg også tilbud på det jeg ønsket. Etter at jeg hadde bestemt meg, så fikk jeg en telefon etter et par timer, hvor jeg ble opplyst om lagerstatus, og forslag til bytte av produkter. Alle byttene jeg gjorde, ble til bedre utstyr, til samme penge. Etter at jeg da sa kjør på, så gikk ordren umiddelbart over til "behandles", og når postbilen kom på ettermiddagen og henetet, fikk jeg sporingsnummer på mail

Jeg har ingen negative erfaringer så langt, men et par ting som jeg underer på / skuffer meg litt =)

1: Når ordre da blir endret, så oppdaterer ikke webben seg. DVS, det ble da byttet noen varer ut i fra det jeg la bestilling på, men dette vises ikke på ordre på web. Worst case jeg da ser for meg, er at om jeg evt må reklamere på noe, så vises det ikke at jeg har kjøpt dette hos paintballnorge.no.

2: Det gikk kanskje bittelitt fort i plukkinga, som egentelig er ubetydelig. Men, jeg har kjøpt blå klær, og bestilte da en blå maske, men den som ankom var hvit. (jeg har her ikke kontaktet paintballnorge.no, fordi det betyr lite for meg, men for andre kan det hende det er viktigere) Samme med magasinet jeg bestilte, der kom det en annen farge enn det som jeg trudde jeg bestilte.

Sum a summarum er jeg meget godt fornøyd med handelen. Jeg ble fulgt godt opp, jeg fikk en god pris, og varene ble sendt meget kjapt.

/Wipe

Ble medlem
    May 2008
    Alder
    30
    Kraft
    12

Jeg har bare gjort kun èn bestilling fra PBN.

Produkter
    ------------------------------------------------------
    1 x A-5 Flatline () = kr.995,00
    1 x Tippmann A-5 () = kr.3.289,00
    Hansker Planet Eclipse 09 fullfinger
    Farge markør Svart
    Maske Vforce Profiler Grønn
    Luftsystem 0.8 liter luftsystem
    1 x Nxe 4+3+3 () = kr.511,00
    Podder 4 stk podder
    ------------------------------------------------------
    Sub-Total: kr.4.795,00

Jeg fikk:

1 x A-5 Flatline
    1 x Tippmann A-5
    Hansker Planet Eclipse 09 halvfinger
    Farge markør Svart
    Maske Vforce Profiler Grå
    Luftsystem 0.8 liter luftsystem
    1 x Nxe 4+3+3 ()
    Podder 4 stk podder

Ikke at jeg klager på at maska var grå istedet for grønn.. men halvfinger forran fullfinger syns jeg var littt godt gjort, men sånt skjer.
    Ellers var alt ustyret i god behold, men etter jeg fikk høre at det var noen som hadde problemer med lufttanken de fikk fra PBN så tok jeg aldri i bruk tanken jeg fikk.

PBN får stort pluss for priser og utvalg og minus for loking under pakking av varer. EDIT: Ser det er fler som får masker i forskjellige farger enn det som var bestilt, for noen så er fargen på masken viktig, for andre, kanskje ikke men jeg syns det burde sendes en mail hvis lageret er tom for masker i ønsket farge, derfor trekk for det også.
    4/6.

Ble medlem
    Jun 2009
    Alder
    24
    Kraft
    0

jeg sende en mail for å spørre om og kunne få et tilbud, siden jeg skulle handle for nesten 20000. har ikke fått noe svar etter 2-3 uker :mad: kan man få sanne tilbud? Det var noen som sa jeg skulle prate med Joachim

Ble medlem
    Jun 2009
    Alder
    24
    Kraft
    0

har fått svar nå, og alt har ordnet seg
    fikk et bra tilbud

Ble medlem
    Mar 2002
    Alder
    42
    Kraft
    18

Har vel litt blandet erfaringer med PBN. Alt fra å få stort sett alt man man bestiller til å ikke få noe i hele tatt. Har flere ganger også opplevd å få noe helt annet enn bestilt hvor jeg har blitt både positivt overasket og også svært skuffet. Har også hatt ting på service der og det har desverre tatt veeeeeeldig laaaaaang tid. Kjenner flere som har opplevd det samme som også har opplevd å ikke få igjen markøren på flere måneder. Fryktelig kjedelig når utesessongen er så kort.

Ble medlem
    Jun 2009
    Alder
    39
    Kraft
    0

jeg har utelukkende bare gode erfaringer med paintballnorge! jeg ble introdusert for paintball via et utdrikkningslag, og ble helt hektet!

deretter var det bare på nett og finne den butikken som hadde de beste prisene og utvaget, det var paintbalnorge det! etter endt bestilling på nett, fikk jeg innen kort tid en telefon fra dem og de forklarte at de var utsolgt for den markøren jeg hadde bestillt, men sa at forskjellene ikke var noe særlig.(tippmann platinum ACT) så jeg tok en platinum ten ACT. har ikke fått en chop i det heletatt!

Og videre, så ble jeg litt lei av markøren(ikke E-grep) og de andre jeg spiller med har E-tek's og minier. Det bringer meg da videre til neste positive skryt av crewet i butikken. jeg fikk kloa i den Vice'n som var demobrukt. under stresset med NPL, så ble den ikke sendt på mandagen som den skulle, men i dag på tirsdag. som plaster på såret, blir de sendt som bedriftspakke så det går litt raskere!

Tusen takk paitballnorge!

::::::: stavingskontroll : AV!
    Utstyr

Bob Long Vice - white dust
    Pinokio - smoke
    Stako - Ninja reg.

og så en tippmann98 da...
    --------------------------
    Bent Einar Lundholm <-- facebook

Ble medlem
    Jun 2007
    Alder
    26
    Kraft
    0

Styr unna!

HOLD DERE UNNA PBNORGE!!!!

Jeg hadde her for en stund siden bestilt en Paintballcaps (ikke noe stoort). Å alt gikk som planlagt, heelt til jeg syntes det tok litt lang tid før den kom.
    Ca etter en og en halv uke så ringte jeg og etterlyste den.. Da var den ikke sendt fordi det ikke fantes på lager. Måtte komme fra levrandøren først...
    Burde ikke jeg fått beskjed om dette med en gang ???

Jeg snakket med mannen på msn. (De har en msn adresse) Da spurte jeg om ikke han kunne fikse slik at bestillingen ikke kom, fordi jeg ikke hadde lyst på capsen alikevell( iogmed vente tiden) Ja det skulle han, det var ikke noe problem. Å jeg tenkte ikke mere på det..

Heelt til jeg fikk melding i posten om at jeg kunne hente pakken fra PB Norge...-.-

Da gikk jeg på msn å det ble en god diskusjon om hva som var sagt og ikke.

Greit nokk det, jeg var jo bare nødt til å hente capsen fordi jeg hadde ingen dokumentasjon på at jeg hadde sagt at jeg ikke ønsket capsen

Når jeg endelig hadde hentet capsen, var det tilogmed FEIL Caps!!!!

Må bare si at det er ELENDI service!!! :mad:
    Skal ikke disse gutta kunne dette med service?? Kansje de hadde solgt mere viss de hadde bedre service??

Kansje mange av dere mener dette er en fille sak, men jeg tenker på Prinsipper..

Hva mener dere om PB Norge ???

Ønsker Tilbakemeldinger og deres opplevelser derfra.

+ Svar på tråd

Trådinformasjon

Users Browsing this Thread

1 stk leser denne tråden nå (0 er registrert og 1 er gjester)

Lignende tråder

1. PaintballNorge POSITIVT overrasket!
    By R-M-I in forum Skravleforum
    Svar: 6
    Nyeste innlegg: 2008-09-18, 17:22

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine