+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 19 av 19

Tråd: NPF lager skal oppdatere sine kretser, kan du hjelpe?

Ble medlem
    Feb 2009
    Alder
    40
    Kraft
    10

NPF lager skal oppdatere sine kretser, kan du hjelpe?

Hei alle sammen.

Nå skal NPF organisere paintballmiljøet i Norge, både i skogen og de som spiller turneringer. Jeg vet vi har prøvd dette før men nå er det ikke noe valg hvis vi skal få miljøet større og bedre her i Norge. Planen til Npf er å komme inn under Nif (Norges Idretts Forbund) . Fordelene med dette er at vi får paintball inn som er sport og alle klubber kan søke om støtte til bygging av anlegg på lik linje med andre sporter som fortball, håndball osv. Men det er jobb som må gjøres før vi kan søke der, vi må ha ett minimum av 9 kretser, 1500 medlemmer og Nif har veldig strenge regler ang økonomi. Npf jobber hardt med økonomi reglene men vi trenger hjelp av dere til å starte kretser å skaffe medlemmer. Så vi ønsker å høre om noen der ute har lyst til å hjelpe til med å lage kretser. Vi trenger folk fra alle fylker i Norge, et fylke er en krets.
    Her er oppgavene til kretsene:
    *besvare spørsmål/henvendelser fra folk i din krets mtp lokalisering av baner, klubber etc.
    *hjelpe til med oppstart av nye klubber og lag.
    *holde en oversikt over antallet spillere i kretsen
    *samle inn tilbakemeldinger, gjerne via arrangementer, treninger o.l i kretsen.
    *bidra til alt arbeidet som foregår i NPF generelt.

Ta kontakt med meg på min mail erikbjrnsen@gmail.com hvis du ønsker mer informasjon

Erik Bjørnsen styremedlem i Npf.
    Sist endret av Erik77; 2012-02-03 kl 00:46

Ble medlem
    Jul 2002
    Alder
    44
    Kraft
    17

Sv: NPF lager skal oppdatere sine kretser, kan du hjelpe?

Da skal eg prøve å få igang arbeidet med en krets her i Troms fylke

må da finnes over 1500 som spiller paintball i Norge så vi må stå på å samle folkene uansett størrelse på klubber eller lag eller type paintball

Vil komme litt info osv etterhvert på kretssia om vi kommer oss igang her nord

Ble medlem
    Oct 2005
    Alder
    34
    Kraft
    14

Rogaland paintballklubb holder på med endringer i klubben for å få inn flere medlemmer i klubben. Både skogsspillere og banespillere.
    Håper også andre i landet organiserer dette skikkelig og har dette iorden i løpet av få år.

Mvh

Asle Paulsen
    Styreleder Rogaland paintballklubb
    Stavanger Mayhem
    www.game-on.no

Ble medlem
    Feb 2009
    Alder
    40
    Kraft
    10

Har fått inn 10 stk som har meldt interesse, det er bra men vi trenger flere som hjelper til.

Ble medlem
    Jun 2007
    Alder
    36
    Kraft
    12

jeg ser hva du vill , men hva med og kontakte de største klubbene i de forskellige klubbene og fåreslå at de registerer seg som en krets istedet for klubb , siden klubbene allerede har litt struktur og medlemer allerede .

Ble medlem
    Feb 2009
    Alder
    40
    Kraft
    10

Det er en del av planen, men jeg ønsket litt mer kjøtt på beina for å si det sånn. Nå har vi fått noen tilbakemeldinger av folk som ønsker å hjelpe til. Nå kommer del 2 av planen å kontakte de største klubbene i sitt fylke, å fortelle hvem som ønsker å hjelpe til i dems sitt fylke å høre om dette er noe som de kan hjelpe til med. Så ikke de som er i klubbene må starte alene, men vi har flere som kan hjelpe til.
    Så mato, vi tenker likt

Ble medlem
    Jul 2002
    Alder
    44
    Kraft
    17

har startet arbeidet her i troms fylke så får vi se kem som vil styre det etterhvert vi får oversikt over klubber,utleiesteder,grupper som spiller.

Oppfordrer alle som spiller I troms å legge seg til her http://www.facebook.com/groups/301932813196491/

Ble medlem
    Feb 2009
    Alder
    40
    Kraft
    10

Scorpion: bra jobbet, forsett slik

Ble medlem
    Jul 2008
    Alder
    31
    Blog Entries
    2
    Kraft
    12

klubban bør kunne melde in sine medlemer til npf uten at det skal koste spilleran noe ekstra. eller klubben. siden dem har allerede betalt en medlems avgift til klubben.
    ┌∩┐(◕_◕)┌∩┐
    Midt-Troms Paintball Klubb
    Feedback
    stor salg

Ble medlem
    Feb 2009
    Alder
    40
    Kraft
    10

Medlemskap er ikke gratis. Det kan ikke forventes at en spiller skal få alle godene med å være i Npf uten å gi noe tilbake. Medlemsavgiften dekker en id brikke som alle får så de kan få rabattavtaler på div paintball butikker. Etter id brikken er laget så er det ingen kr tilovers til npf.

Ble medlem
    Jun 2007
    Alder
    36
    Kraft
    12

vell dere kan ikke forvente at folk er medlem i en klub og en krets og og og ...

nar man melder seg in i sin lokale klubb ( under en fylketskrets ofc ) burde det dekke meldlemskap i npf , og forente at spillere skal registrere seg og betale flere ganger er bakvent og uprofft , da er det bedre at klubber oppererer med høyere avgifter og melder medlemene sin upp i regioner / hovedforbund .

Ble medlem
    Feb 2009
    Alder
    40
    Kraft
    10

Vi ønsker at klubbene skal melde inn sine spillere. Om da klubbene tar 65kr mer i klubb medlemskap er opp til dem, men når de melder inn sine spillere så får dem to muligheter. 1. Betale for sine spillere 2. La spillerene betale selv.

Ble medlem
    Jan 2011
    Alder
    40
    Kraft
    0

jeg vil gjerne bidra med mitt. har snakket med Tex og skal få fortgang på østfold kretsen...oppfordrer alle klubber i østfold å sende meg info om klubb, antall spillere, hvor dere er etc etc på pm
    Leder Sarpsborg Paintball-klubb
    DP Rev-i'11, Dye NT 10, Bob Long Victory
    Invert Mini 2010, Vanguard Creed, Proto Matrix Rail'09

Ble medlem
    Jul 2002
    Alder
    44
    Kraft
    17

litt dumt at forbundets sider ikke er oppe å går når dokker oppfordrer folk til å bli medlemmer og starte arbeidet med kretser. Får jo ikke sett på vedtekter\ regelverk eller ka det no e forbundet egentlig står for. sendte mail til Erike bjørnsen for 14 dager siden og etterlyst info,venter fortsatt på svar.

står jo litt på oppfordringa men ikke nok info, feks er det forskjellige priser på medlemmer..?

Ser ikke heller bruken av en chip i enklelte pb butikker da klubber forhandler priser på forskjellige butikker selv. De pengene bør vel strengt tatt gå til viktigere ting som feks profilering,

Ble medlem
    Feb 2009
    Alder
    40
    Kraft
    10

Jeg mener jeg har har skrevet til deg, men gikk over alle mailer i dag å sendt ut til dem som ble glemt. Litt vannskelig å bekrefte at jeg har sendt det til deg da jeg kun ser Scorpion og ikke ditt navn. Nå er det 13 dager siden Npf gikk ut med denne informasjonen(12 dager siden når du skrev innlegge ditt).
    Vi bruker tiden nå på å oppgrader og fornye våre servere, vi tenkte at det var best å gjøre det på vinteren da det er minst aktivitet på den siden. Men vi bruker desverre lengre tid på det enn hva vi først antok.
    Dette er slik vi jobber med det nå. Vi har spurt dere om hjelp, noe som vi har fått mange mailer om at dere ønsker. Det er kjempe bra. Nå holder vi på med å kontakte skogsklubbene i vær krets så de kan være med på å få paintball miljøet i Norge på riktig vei. For det er i skogen de fleste spillerene er. Npf mener dette er den riktige veien å gå.

Ble medlem
    Oct 2011
    Kraft
    0

Heisann.. Eg er leder i Voss Paitball klubb. vi er i oppstart fasen å trenger litt veiledning og ønsker å mede inn medleme våre i NPL. hvordan skal eg få til det når nettsiden er nede? det sto det skulle komme opp i mars no er det snart mai.. Helsing Stian

Ble medlem
    Apr 2013
    Kraft
    0

Vil komme litt info osv etterhvert på kretssia om vi kommer oss igang her nord

Buy Diablo 3 Items

Ble medlem
    Feb 2007
    Alder
    27
    Kraft
    13

Fått organisert skogs- og banemiljøet enda? Ser det står "Nå" i OP´en...
    Mayhem
    Game-On!

Ble medlem
    Oct 2011
    Kraft
    8

Lurer på hvordan det går med opplegget i det hele tatt?

+ Svar på tråd

Trådinformasjon

Users Browsing this Thread

1 stk leser denne tråden nå (0 er registrert og 1 er gjester)

Lignende tråder

1. Lager rydding: Alt skal bort!
    By vestfoldpaint in forum Til Salgs
    Svar: 0
    Nyeste innlegg: 2009-09-09, 10:54
  2. Norske lag sine hjemmesider
    By Jack Sparrow in forum Skravleforum
    Svar: 21
    Nyeste innlegg: 2007-03-26, 21:52
  3. Kapteinen sine oppgaver.
    By Emil@SD in forum Bane- og turneringsspill
    Svar: 5