+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 13 av 13

Tråd: Datoer 2013 NPL/NM

Ble medlem
    Mar 2009
    Alder
    33
    Kraft
    0

Datoer 2013 NPL/NM

Tenkte at om noen ikke har fått det med seg så kan det være greit å få det ut her også:

Erik Saltermark skrev fredag 25.01.2013:
    NPL 1 : 11-12.mai,slagen.
    NPL 2: 8-9.juni ,hokksund.
    NM 2013: 10-11.august,slagen.
    NPL 3: 31 aug 1 sept,Østfold.

Ble medlem
    Jan 2003
    Alder
    41
    Kraft
    17

Sv: Datoer 2013 NPL/NM

Hvorfor i helvete er det en side som heter Npl som npf ikke klarer å få datoene ut på eller på paintball.no

Ble medlem
    Oct 2011
    Kraft
    9

Sitat Opprinnelig skrevet av tommyhaga78 Vis post
    Hvorfor i helvete er det en side som heter Npl som npf ikke klarer å få datoene ut på eller på paintball.no
    Finnes egentlig lite livstegn til NPF i det hele. Du må gå inn på facebooksida til NPF, det ble det lagt ut omsider.

Ble medlem
    Nov 2011
    Kraft
    0

meir useriøst humbugg skal du leite lenge etter i 2013. nesten kjipt at folk fortsatt er med.... men skjønner jo godt! npl er gøy dei 8dagene i året npf klarer/gidd bry seg!

Ble medlem
    Jan 2008
    Kraft
    12

siden npl/npf er så nede for tia, hvorfor gidder da folk å bry seg om de, man kan jo bare kjøre i gang sin egen serie med egne regler om det noe man ikke er fornøyd med. Slagen Cup for eks eller noen andre eller samarbeid på tvers.
    If in doubt, C4!

Ble medlem
    Jan 2003
    Alder
    41
    Kraft
    17

Det som irriterer meg mest er at npf setter reglene alene+ de drar inn penger på noe som de ikke burde styrt. Npl er for Norge å ikke Vestfold ( eiker 4 min kjøring ut av Vestfold ) , er vel en del i Østfold og hvis jeg ikke husker feil. Men uansett så ligger alt toppen 1 time ned fra Oslo å ikke spredd rundt i Norge. Hvis problemet er at ingen andre baner møter kravene pga bredde så må vi justere kravene da vell?? Eller sjalu ha ny regel neste år at kun de som har en timmi fra 1998 får delta neste år, er nesten like kult . Tipper det ikke er mange som klare å stille da heller. Tanken med npl er vel enda å få det rundt i Norge ? Endre reglene da! Bergen manglet vel en meter bare, må da være mulig å legge litt go vilje til her da. Tufte har hatt høydeforskjell i alle år så det må jo være mulig å mangle en meter, husker ikke om det er eiker der banen er helt til nettet pga bredde prob?

Ble medlem
    Dec 2005
    Alder
    41
    Kraft
    14

Det som irriterer meg mest er at npf setter reglene alene+ de drar inn penger på noe som de ikke burde styrt. Npl er for Norge å ikke Vestfold ( eiker 4 min kjøring ut av Vestfold ) , er vel en del i Østfold og hvis jeg ikke husker feil. Men uansett så ligger alt toppen 1 time ned fra Oslo å ikke spredd rundt i Norge. Hvis problemet er at ingen andre baner møter kravene pga bredde så må vi justere kravene da vell?? Eller sjalu ha ny regel neste år at kun de som har en timmi fra 1998 får delta neste år, er nesten like kult . Tipper det ikke er mange som klare å stille da heller. Tanken med npl er vel enda å få det rundt i Norge ? Endre reglene da! Bergen manglet vel en meter bare, må da være mulig å legge litt go vilje til her da. Tufte har hatt høydeforskjell i alle år så det må jo være mulig å mangle en meter, husker ikke om det er eiker der banen er helt til nettet pga bredde prob?
    Du er ganske håpløs når du ikke en gang har ganske enkle fakta i sjakk..
    NPF setter generelle regler ja, det er jo det en federasjon skal gjøre, MEN det er NPL (NPL har eget styre)som er et selvstendig opplegg som styrer med NPL.
    Jeg tviler på at det er bare banebredde som er problemet, folk må nok gidde å sende en søknad FØRST.

Jeg må også legge til at debattteknikken din er noe infantil. Det har det alltid vært. Ta deg sammen og lær deg å debattere ordentlig. Man skal forvente mer fra en i din alder.
    Volkan Bagci #77

Ble medlem
    Jan 2003
    Alder
    41
    Kraft
    17

Vet at det var et styre en gang, om det styre enda er vet jeg ikke. Er det enda Ole Henrik , Kim , Stian å 2 fra npf? Hvis det enda er et styre så bør de ta ansvar å få ting opp å rundt slik som siden til npl info, står jo ingenting noen plass lenger står heller ikke hvem så styrer å steller med noe.

Ting har blitt dårligere med tiden ( tenker ikke da på selve rundene for de bra) men det må gjøres noe for å få rundene rundt i Norge, hvor å hvor mye penger er det i npl? Hvor mye av påmeldingen går til npf/npl å hva dekker det?

Hva er npl per dags dato? Bare et navn? Utstyr? Hva?

Npl skulle bli en selvbærende serie ( utstyrsmessig) var det pengen skulle gå til slik at alle kunne ha turnering med hvisse krav rundt det.
    Hva er det i dag?

Bergen snakket om å ha turnering , men per tlf innså de at det ikke var vits å søke da de ikke klarte å innfri bane krav på bredde.

Heller ingen nett sider oppe med krav, kontakt pers eller noe.
    Må jo være mulig å bli bedre, letteste punktet må jo være å oppdatere npl siden med dato , krav, styre, kontakt, søknad ......

Ble medlem
    Jan 2003
    Alder
    41
    Kraft
    17

Bugsi vet jeg er jævlig dårlig på å skrive/ forklare meg skriftlig.med det skyldes enkelt å greit dysleksi, har ingen problem med å diskutere noe med folk ellers her i livet. En annen ting er hvordan skal man vite at det er et styre i npl ? Er jo et minimum med info når det gjelder noe i senere tid.

Jeg drar det mest opp for å få folk til å tenke å kansje ønske å gjøre noe med det, vi snakker om å få opp en bane i Stavanger igjen, er også en entusiast i Kristiansand som jobber med det samme.

Den gang vi startet npl fikk vi høre det pga navnet siden vi ikke hadde lagt en del til østlandet første året så var det bare nye ss, så vi flyttet den ene til Holmestrand å den eneste som var noe på gli på østlandet til npl var Kim/ sniper gutta å all ære til de, hadde ikke de støttet opp om npl så er jeg ikke sikker på om det hadde så bra de 2 første årene. Men nå er det enkelt å greit øs som heter npl.

Kan ikke styr ta kontakt med lagene rundt å høre hva som må til for at andre skal holde noen runder eller i det minste 1 som ikke går på østlandet , er kansje ikke så mye de trenger for å få det til.

Ble medlem
    Dec 2009
    Alder
    37
    Kraft
    10

Kan ikke styr ta kontakt med lagene rundt å høre hva som må til for at andre skal holde noen runder eller i det minste 1 som ikke går på østlandet , er kansje ikke så mye de trenger for å få det til.[/QUOTE]

Er vel ikke NPL sin jobb å søke opp steder å holde NPL. Da må jo alle som klager på at det er østlandserien ikke bare sitte å klage, men faktisk foreta seg noe annet enn å sitt å klage på diverse forum. Vi arrangerte den siste NPL runden i fjord og dette har vi bygd opp til på tre år. Helt uten hjelp i fra noen andre enn oss selv og venner og familie. Det er bare å komme seg ut av splat.no og brette opp armene og begynne å gjøre noe, ikke bare sitte å klage.
    Det man trenger for å holde en NPL runde er en ganske stor kompressor, fyllestationer, bord til alle lag, fullsize milleniumsbane, stationære chronografer, parkeringsplass til alle biler, strøm ned til butikkene, pluss noe jeg sikkert har glemt.

Ble medlem
    Jan 2003
    Alder
    41
    Kraft
    17

Var nå mest får å få tips eller hvordan man kan skaffe eller få leid rimelige utstyr å finne ut hva som må til for at andre skal klare/ gidde å ha en runde, vi reiste rundt å gjorde det vi kunne for å hjelpe, å ja vi snakket med folk å lånte vekk det vi kunne oss i mellom.

Ja jeg vet hva som trengs men det er mange måter å løse det på like vel, her var jo tanken på å høre hva som må til for å få det til.

Ble medlem
    Jul 2008
    Alder
    32
    Blog Entries
    2
    Kraft
    13

kan man ikke bare la NPL være NPL og heller få i gang noe annet?
    ┌∩┐(◕_◕)┌∩┐
    Midt-Troms Paintball Klubb
    Feedback
    stor salg

Ble medlem
    Oct 2019
    Kraft
    0

meir useriøst humbugg skal du leite lenge etter i 2013. nesten kjipt at folk fortsatt er med.... men skjønner jo godt! npl er gøy dei 8dagene i året npf klarer/gidd bry seg!

+ Svar på tråd

Trådinformasjon

Users Browsing this Thread

1 stk leser denne tråden nå (0 er registrert og 1 er gjester)

Lignende tråder

1. NPL 2013
    By tommyhaga78 in forum Bane- og turneringsspill
    Svar: 44
    Nyeste innlegg: 2013-08-23, 13:10
  2. SPONSORLAG 2013
    By Game-On in forum Game-On!
    Svar: 0
    Nyeste innlegg: 2013-01-03, 07:38
  3. Actiongame 2013
    By Game-On in forum Game-On!
    Svar: 0